Baza wiedzy

Wyższy poziom pozycjonowania sklepów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Płatność za pobraniem… BLIKIEM

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak usprawnić komunikację e-mailową z klientami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Siła dystrybucji content marketingu w branży e-commerce. Lista strategicznych kanałów dla każdego marketera

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Krajowi guru od marketingu na Infoshare 2021. Sprawdź, kto wystąpi!

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak w 3 krokach stworzyć własny podcast

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Silne marki w nowej normalności. Finał XV edycji Superbrands Polska

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ja się cieszę, że już nie traktujemy Facebooka jak świętej krowy!

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych

Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odczaruj analizę konkurencji. Jak wykorzystać w swojej strategii wiedzę o cenach i ofercie innych uczestników rynku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
businessman hand working with new modern computer and business success as concept

Analityka biznesowa jako warunek budowania organizacji odpornych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Ekoprodukt, czyli jaki?

Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

KPI i ROI w social sellingu. Co i jak mierzyć w programach socialsellingowych

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól marce ugotować się we własnym sosie. Jak dzięki analityce zbudować skuteczny lejek sprzedażowo-marketingowy w e-sklepie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Charts and analytical data on the tablet screen with a cup of coffee on a wooden vintage table.

11 wskazówek, jak zwiększyć możliwości analizy danych w Google Analytics dzięki Tag Managerowi

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
google analytics

Analiza utraty klientów. Jak z wykorzystaniem Google Analytics znaleźć przyczyny migracji oraz im przeciwdziałać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych na Facebooku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jerome Joseph: Marka musi być fundamentem Twojej kultury organizacyjnej

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak Louis Vuitton najpierw zbłądził, a potem wrócił na właściwe tory, czyli dlaczego marki powinny badać kulturę

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton