Baza wiedzy

Szkolenie online: TikTok – zmora czy szansa marketerów? Jak skutecznie planować strategię w tym kanale

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Maja Wiśniewska-Hardek: Dzięki dobremu budżetowi nikt w firmie nie pomyśli, że marketing to tylko koszt [Marketer+ Podcast, odc. 4]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Znaczenie storytellingu na stoisku targowym: jak opowiadać historię, która zapada w pamięć?

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Inny niż wszystkie – startuje program lojalnościowy InPost

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [wrzesień 2024]: stosunek Polaków do reklam, wpływ Lidla na gospodarkę, nowe wyzwania dotyczące AI, KTR 2024

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

David Airey: Sercem projektu zawsze jest relacja między klientem a projektantem

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Telewizja kontra internet. Analiza wyników kampanii WeNet przy wprowadzaniu nowej marki na rynek (case study)

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Maja Wiśniewska-Hardek: Skuteczny marketing zaczyna się od przemyślanego budżetu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

W jakie działania inwestują marketerzy? Omówienie badań CIMO Standards & Foresight

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Złoto Cannes Lions i… puste konto. Jak tego uniknąć?

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaka jest cena sukcesu? O elementach i kosztach strategii marketingowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jacek Szostak: Plan marketingowy to część dużo większej układanki [zdaniem marketera]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Efektywne planowanie budżetu marketingowego. Jak rozsądnie wydawać pieniądze przeznaczone (nie tylko) na digital marketing

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Fashionable vs moneyball. Na które kanały warto postawić w budżecie marketingowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Każde pokolenie ma własny… plan. O planowaniu kampanii dla zetek i silversów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Boomer do zetki, zetka do boomera: Jak dwie generacje postrzegają budżet marketingowy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka łączenia kreatywności z analizą danych. Jak skutecznie wykorzystać mały budżet w kampanii digitalowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Zarządzanie feedem produktowym i współpraca z influencerami. Jak Maro Home zrealizowało skuteczną kampanię marketingową przy ograniczonych środkach

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

9 wskazówek, jak rozsądnie alokować środki i zwiększać efektywność kampanii w Google Ads

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł