Partner serwisu:

Baza wiedzy

Jak dzięki personalizacji stworzyć
e-sklep marzeń

4 minuty czytania

Artykuł

Planowanie wielokanałowych kampanii digitalowych i ich budżetu na bazie modelu see – think – do – care

5 minut czytania

Artykuł

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 3. Cold e-mailing, newsletter, event marketing i LinkedIn

14 minut czytania

Artykuł

Lekcje dla marketera #2: jak aktywizować klientów w wakacje

7 minut czytania

Artykuł

8 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci dobrze zaplanować budżet kampanii digitalowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym

2 minuty czytania

Artykuł

Jak szybko agencje marketingowe, firmy ecommerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów – analiza czasu reakcji.

2 minuty czytania

Artykuł

Czy Twoja firma jest skupiona na sukcesie klientów? A może tak Ci się tylko wydaje?

6 minut czytania

Artykuł

Po raz szósty, firmy technologiczne przystąpią do wielkiej rywalizacji o miano Lidera IT.

4 minuty czytania

Artykuł

Niejedno imię konsumenta. Personalizacja w B2B i w B2C a cykl życia klienta i automatyzacja marketingu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lekcje dla marketera #1: reklama Toyoty na mazurskich jeziorach

6 minut czytania

Artykuł

Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku

6 minut czytania

Artykuł

9 zasad, jak stworzyć elastyczny mediaplan, żeby nie przepalić budżetu

5 minut czytania

Artykuł

4 kluczowe zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych

6 minut czytania

Artykuł

VII Targi IT Future Expo – rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom i wyprzedź konkurencję!

4 minuty czytania

Artykuł

Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie

6 minut czytania

Artykuł

Jak trafić z reklamą do użytkownika Facebooka i Instagrama

12 minut czytania

Artykuł

Jak planować i optymalizować proces pozyskiwania leadów o wysokiej jakości

6 minut czytania

Artykuł

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych.
Sprawdź nowy „Marketer+”

5 minut czytania

Artykuł

Wskaźniki KPI, które zburzą najlepszą akcję marketingową

7 minut czytania

Artykuł