Analiza danych

Marketingowe podsumowanie miesiąca [grudzień 2024]: rynek reklamowy wart pond bilion dolarów, najlepsi pracodawcy w mediach i reklamie, preferencje zakupowe Polaków

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Modele wizyjne. Jak działają i dlaczego stają się niezbędne w marketingu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jacek Szostak: Na rynku jest ogromne zapotrzebowanie na marketerów, którzy potrafią mówić o danych [Marketer+ Podcast, odc. 9]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Data-driven marketing. Jak podejmować lepsze decyzje oparte na danych – „Marketer+” 68 już dostępny

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jacek Szostak: Wydaje Ci się, że skutecznie pracujesz z danymi? Czas na bolesny rachunek sumienia

13 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Data-driven marketing. Piękna i bestia, które muszą iść w parze

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing oparty na danych – współczesna gorączka złota

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Do czego potrzebne są nam dane, a do czego ich używamy?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Dane, które budują relacje. Jak lepiej poznać i zrozumieć klientów, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Bartosz Pilch: Od analizy do działania. Jak dane wpływają na strategię marketingową firmy SIG [zdaniem marketera]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Social listening w praktyce. Jak „słuchać” i wykorzystywać dane do budowania zaangażowanej społeczności wokół marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prywatność vs personalizacja. Etyczny i legalny data-driven marketing w praktyce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać dane w marketing automation, aby generować wyższe zyski

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od Excela do zaawansowanych strategii rekomendacji. Praktyczny przewodnik po AI w analizie danych

3 minuty czytania

Artykuł

Łukasz Kosuniak: Jak dane pomagają marketerom lepiej zrozumieć klientów B2B oraz zbudować zaufanie zarządu [zdaniem marketera]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Częściej się mylisz, niż masz rację. Jak z wykorzystaniem danych ograniczyć wdrażanie słabych pomysłów na stronie WWW

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać GA4 w monitoringu i analizie ruchu pochodzącego z social mediów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kampanie z wykorzystaniem danych [przerwa na reklamę]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

First-party data. Gamechanger w ocenie efektywności kampanii marketingowych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jeśli działa, to nie ruszaj! Czy dywersyfikacja działań i budżetu w programmaticu to zły, średni, czy dobry pomysł?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł