Efektywność w marketingu

Wyróżnij się w tłumie. Jak odkryć i zakomunikować unikatowość marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategia komunikacji marki jako podstawa strategii biznesowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja na miarę 2024 roku. 5 elementów, o których musisz pamiętać przy planowaniu zintegrowanych działań

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Group of business people assembling jigsaw puzzle and represent team support and help concept

Integracja marketingu i sprzedaży w firmach B2B – jedyna słuszna strategia

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Planer Marketera 2024

PLAN MARKETINGOWY B2C: Jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy PLAN MARKETINGOWY B2B:...

39 minut czytania

Podstawowy Artykuł

10 strategii challengerów w budowaniu wzrostu biznesowego

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czym jest efektywność w komunikacji marketingowej? Wnioski z analizy 5 tysięcy nagradzanych kampanii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ekonomia behawioralna a projektowanie cen w umyśle konsumenta

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Aikido, capoeira, karate i incepcja negatywna – skuteczne techniki obrony ceny

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gra o cenę. 11 taktyk negocjacji handlowych i strategii obrony

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 scenariuszy ratowania porzuconych koszyków, czyli must have w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

ChatGPT – Twój osobisty asystent w tworzeniu wpisów na bloga

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego nie można reklamować „soku bez cukru”? O roli prawnika w procesach kreatywnych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Jak prowadzić skuteczną komunikację 360° i budować wartość dla marek partnerskich na przykładzie gali Bestsellerów Empiku

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Memy, RTM, wideo. Jak prowadzić kreatywną komunikację w mediach społecznościowych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Jak kreatywnie wykorzystać social media w sprzedaży książek

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Detox FEEDu”, czyli jak dać „unfollow” toksycznym treściom – case study kampanii społecznej Dove

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marki napędzane społecznością

18 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Jak i dlaczego budować społeczność marki – na przykładzie e-sklepu DAAG

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł