Partner serwisu:

Influencer marketing

UX/UI w marketingu. Jak tworzyć skuteczne interfejsy, kreacje reklamowe i teksty – „Marketer+” 71 już dostępny

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak wybrać influencera do współpracy w 2025 roku? Przewodnik dla marek w erze autentyczności i danych

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Relacje, które działają, czyli jak marki tworzą trwałe więzi z influencerami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kampanie z influencerami [przerwa na reklamę]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie przeprowadzić kampanię z influencerem gamingowym, gdy nie ma się pojęcia o grach

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego Twoje kody, promocje i lokowania u influencerów… przestają działać?! I co robić, żeby kampania odniosła sukces?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zoom(erzy) na markę! Jak zdobyć lojalność najmłodszych konsumentów

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czego marketerzy B2B mogą nauczyć się od Friza, Quebonafide i sanah?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie współpracować z influencerami przy tworzeniu treści wideo? Praktyczne wskazówki dla marketerów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing społeczny w praktyce, czyli case study kampanii #CharytatywnaChoinka

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Influencer marketing B2B – jak wykorzystać potencjał liderów opinii w biznesie

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marketing od kulis: Zarządzanie feedem produktowym i współpraca z influencerami. Jak Maro Home zrealizowało skuteczną kampanię marketingową przy ograniczonych środkach

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pora na lo-fi content, czyli jak autentyczność wygrywa z wysokim budżetem

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing nakierowany na społeczność. Jak skutecznie współpracować z nano- i mikroinfluencerami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Influencer marki. Jak wygenerować milionowe zasięgi w mediach społecznościowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odpowiedzialny twórca a łowca zasięgów – jak mądrze wybrać influencera do kampanii

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
hands of businessmen collect gear from the gears of the details of puzzles. Business idea, teamwork, strategy, cooperation, creativity,  connection concept, closeup

Jak dogonić czas, czyli praktyczne wskazówki na temat content-marketingowej współpracy z twórcami

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Influencer marketing w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prasówka M+ [26.09 – 02.10]: Wpadka Szyca, #OznaczamReklamy i Digital Friendly Brand Index

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Narzędzia przydatne w influencer marketingu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł