Lojalność i utrzymanie klienta

Jak zachęcić klientów do udziału w programie lojalnościowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zachęcić klientów do udziału w programie lojalnościowym

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ukryta moc grywalizacji. Jak zwiększyć produktywność i zaangażowanie zespołu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży – czyli jak zadowolić klienta i podnieść wyniki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowe standardy aplikacji lojalnościowych. Polskie ePłatności i PeP LoyaltyClub zmieniają zasady gry

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Loterie z e-zdrapką jako sposób na zwiększenie lojalności klientów

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krajobraz lojalności w 2024 roku. Czego oczekują marki i konsumenci

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kompendium wiedzy o prawnych aspektach programów lojalnościowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak sprawić, aby uczestnicy programu lojalnościowego generowali 4-krotnie wyższą wartość koszyka. Case study Time to Riff

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji ofert i poprawy doświadczeń uczestnika programu lojalnościowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Klient klientowi nierówny, czyli jak lepiej poznać swoich odbiorców i zwiększyć sprzedaż dzięki segmentacji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać program lojalnościowy do budowania społeczności wokół marki w sektorze B2B

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 cech skutecznego programu lojalnościowego

1 minuta czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2024 [raport]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Obsługa klienta w mediach społecznościowych. Jak sprawić, aby Twoja komunikacja była profesjonalna i bezpieczna

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Robert Antonowski, Motivation and Sales Support Director w *Bespoke

Trzy powody, dla których nie potrzebujesz programów lojalnościowych

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak gadżety reklamowe pomagają budować trwałe relacje i wzmacniać wizerunek marki

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu głównym celem każdej strategii jest przyciąganie uwagi klientów i budowanie...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak (g)rywalizacja sportowa może budować przywiązanie do marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Jak marki tworzą programy lojalnościowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dyrektywa omnibus a programy lojalnościowe – o czym należy pamiętać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł