Lojalność i utrzymanie klienta

Sztuczna inteligencja – szansa czy zagrożenie? (R)ewolucja programów lojalnościowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaką rolę w marketingu lojalnościowym odgrywa sztuczna inteligencja

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czym premiować, aby lepiej angażować? Poznaj skuteczne sposoby nagradzania w akcjach promocyjnych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak prowadzić skuteczną komunikację w programach lojalnościowych

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Postaw na dyscyplinę, czyli jak budować relacje z klientami B2B

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalność w stylu agile. Jak krok po kroku zbudować skuteczny program lojalnościowy B2B w świecie ciągłych zmian

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rośnie aktywność Polaków w programach lojalnościowych

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Multipartnerskie podejście do budowania lojalności – fakty, mity, korzyści

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak 24hugs®buduje markę dzięki odwróconej lojalności

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023 [raport]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Co, kiedy, do kogo i dlaczego? Jak zautomatyzować komunikację z klientami z bazy własnej

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbierać i wykorzystywać opinie, aby spełniać oczekiwania klientów w 2023 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż musi mieć misję

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Lojalność, czyli sposób na niepewne jutro

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marketerko, marketerze, czy jesteście gotowi na pokolenie Alfa?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

100 dni w biznesie do końca roku – jak je wykorzystać?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak upiec więcej niż dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli co zyskała Biedronka dzięki loterii mieszkaniowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak marki dbają o swoich klientów, partnerów i pracowników

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Emocje w biznesie. Nauczymy Cię, jak je wykorzystać

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł