Strategia marketingowa

Nowa era (nie tylko) w marketingu, czyli jak AI zmienia zasady gry

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Moc marki, czyli jak polski multibrand MODIVO wykorzystuje marketing do kreowania modowego imperium

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nowy serwis Mety. Jak Threads może Ci pomóc w rozwoju marki

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Algorytm TikToka dopadnie Twoich odbiorców. Jak go wykorzystać do budowania społeczności na przykładzie #BookToka

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Deinfluencing i TikTok. Jak przyciągnąć do marki świadomych odbiorców z pokolenia Z

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Otwórz drzwi strategii marketingowej dzięki eventom

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2024 r.

2 minuty czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Rewolucja w reklamie. Semantica 360° redefiniuje targetowanie kontekstowe

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Marketing pokoleń w praktyce. Od baby boomers do Alf – jak dopasować strategię komunikacji do różnych grup wiekowych

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Budowanie strategii marketingowej i sprzedaży – „Marketer+” 61 już dostępny

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Howie Chan: Zdrowie marki jest jak zdrowie człowieka

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Strategia marketingowa: holistycznie, celowo, z metrykami. No i 60 : 40!

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Young conflicted businessman choosing between two directions with arrows around him

Jak reklamiarz z marketerem, czyli dwa spojrzenia na efektywność w komunikacji

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Strategia – taktyka – plan. Jak z głową ułożyć działania marketingowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
mask in hand.halloween concept

Mroczna strona archetypów marki, czyli co łączy „Bridgertonów” z Warszawskim Koksem

11 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
One sharpened pencil among many blunt ones.

Weź brand na warsztat, czyli 4 strategie pozycjonowania marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
superhero businessman looking at city skyline at sunset. the concept of success, leadership and victory in business.

Brand hero w strategii marketingowej – punkt wyjścia czy dodatkowe narzędzie?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wpisz prosty język w strategię marki – zobacz, jak to zrobić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
3d illustration of a business man at the maze

Mniej znaczy więcej. Jak strategicznie wybrać kanały marketingowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja na miarę 2024 roku. 5 elementów, o których musisz pamiętać przy planowaniu zintegrowanych działań

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł