Sztuczna inteligencja w marketingu

10 obszarów zastosowań narzędzi AI w marketingu i reklamie w 2023 roku

15 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI to nie nowość. O roli marketing automation w marketingu i e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak sztuczna inteligencja może wspierać obsługę klienta

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pokaż język i jednorożca skaczącego przez tęczę, czyli jak stworzyć kampanię zewnętrzną, na której widok odbiorca westchnie „ooh!”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Naucz się rozmawiać ze sztuczną inteligencją. Jak wykorzystywać narzędzia AI do tworzenia treści

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: „Ja w przyszłości”, czyli jak ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania w akcji opartej na AI

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI i kreatywność w marketingu – „Marketer+” 57 już dostępny

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak można zastosować sztuczną inteligencję w reklamie [komentarz]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Grywalizacja, kudosy i sztuczna inteligencja w dobie great resignation

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuczna inteligencja – prawdziwa rewolucja

4 minuty czytania

Artykuł

Sztuczna inteligencja w e-commerce. 
Dane, które napędzają biznes i zwiększają sprzedaż

3 minuty czytania

Artykuł