array(5) { ["listed_posts_terms"]=> bool(false) ["current_post_visible"]=> bool(false) ["is_new_post"]=> bool(false) ["is_release_post"]=> bool(false) ["is_featured_post"]=> bool(false) }

Partner serwisu:

Baza wiedzy

Audyt nie ma złych intencji. Powinien coś usprawnić, ale wcale nie musi krytykować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak stworzyć program edukacyjny, który pokochają dzieci, nauczyciele, rodzice i planeta? Case study akcji – Filtrujemy dla Bałtyku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Zielona z natury. Jak działa sklep sieci Żabka zasilany w 100% zieloną energią

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Promocja motywowana nie tylko większą sprzedażą. Jak z głową prowadzić działania CRM-owe (cause-related marketing), w których wygrywają wszyscy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketerki: Do neutralnego światopoglądowo marketingu nie ma już powrotu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Firmy powinny angażować się w CSR, bo świat tego potrzebuje

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Czy w branży marketingowej jest miejsce na przedsiębiorczość społeczną? Poznaj Leżę i Pracuję!

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić zieloną transformację w biznesie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Walka o wspólne dobro walką o byt

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Zdaniem marketerki: CSR to długotrwały proces, a nie projekt, z którego trzeba się rozliczyć na koniec kwartału

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić audyt działań marketingowych pod kątem prawnym. Część 1. E-mail marketing, pliki cookies i komunikacja w social mediach

15 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mechanizmy wykorzystujące CSR w konsumenckich akcjach wsparcia sprzedaży

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konsument odpowiedzialny społecznie. Kolejny trend czy realny nacisk na zmiany w organizacjach?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Słowa są zwierciadłem wartości firmy. Jak przeprowadzić audyt stylu komunikacji marki

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Projekt edukacyjny, który rozwija dobre nawyki cyfrowe. Case study programu Samsunga – CyfrOFFy kONtakt

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing zaangażowany społecznie w Kubocie. Kulisy działań marki w ramach Pride Month i Różowego Października

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie strzelaj z armaty do wróbla! Jak przygotować markę i pracowników do radzenia sobie z hejtem na LinkedInie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Zeroban – drugie życie materiałów reklamowych, czyli jak połączyć CSR z ekonomią społeczną

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
WARSAW, POLAND - APRIL 23: Close up of an LCD screen showing the Facebook logo on the original blue background. Facebook.com is the largest social networking site in the world with over than 900 million people registered.

Jak analizować komunikację w mediach społecznościowych, czyli audyt profili marki w social mediach

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić audyt strategii i taktyk marketingowych w firmie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł