Marcin Kalkhoff Audyt nie ma złych intencji. Powinien coś usprawnić, ale wcale nie musi krytykować Ewa Pniak Jak stworzyć program edukacyjny, który pokochają dzieci, nauczyciele, rodzice i planeta? Case study akcji – Filtrujemy dla Bałtyku Anna Gorączka Marketing od kulis: Zielona z natury. Jak działa sklep sieci Żabka zasilany w 100% zieloną energią Leszek Jasiński Promocja motywowana nie tylko większą sprzedażą. Jak z głową prowadzić działania CRM-owe (cause-related marketing), w których wygrywają wszyscy Redakcja Zdaniem marketerki: Do neutralnego światopoglądowo marketingu nie ma już powrotu Redakcja Zdaniem marketera: Firmy powinny angażować się w CSR, bo świat tego potrzebuje Ania Piwowarczyk Marketing od kulis: Czy w branży marketingowej jest miejsce na przedsiębiorczość społeczną? Poznaj Leżę i Pracuję! Mateusz Galica, Marta Marczuk Jak przeprowadzić zieloną transformację w biznesie Jacek Szlak Walka o wspólne dobro walką o byt Redakcja Zdaniem marketerki: CSR to długotrwały proces, a nie projekt, z którego trzeba się rozliczyć na koniec kwartału Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Jak przeprowadzić audyt działań marketingowych pod kątem prawnym. Część 1. E-mail marketing, pliki cookies i komunikacja w social mediach Przemysław Madajczyk Mechanizmy wykorzystujące CSR w konsumenckich akcjach wsparcia sprzedaży Marta Ulman, Katarzyna Wąsowska Konsument odpowiedzialny społecznie. Kolejny trend czy realny nacisk na zmiany w organizacjach? Barbara Krysztofczyk Słowa są zwierciadłem wartości firmy. Jak przeprowadzić audyt stylu komunikacji marki Magdalena Olborska Projekt edukacyjny, który rozwija dobre nawyki cyfrowe. Case study programu Samsunga – CyfrOFFy kONtakt Katarzyna Misiaszek Marketing zaangażowany społecznie w Kubocie. Kulisy działań marki w ramach Pride Month i Różowego Października Marcin Sokołowski Nie strzelaj z armaty do wróbla! Jak przygotować markę i pracowników do radzenia sobie z hejtem na LinkedInie Redakcja Marketing od kulis: Zeroban – drugie życie materiałów reklamowych, czyli jak połączyć CSR z ekonomią społeczną Krystian Nowakowski Jak analizować komunikację w mediach społecznościowych, czyli audyt profili marki w social mediach Wojciech Walczak Jak przeprowadzić audyt strategii i taktyk marketingowych w firmie