array(5) { ["listed_posts_terms"]=> bool(false) ["current_post_visible"]=> bool(false) ["is_new_post"]=> bool(false) ["is_release_post"]=> bool(false) ["is_featured_post"]=> bool(false) }

Partner serwisu:

Baza wiedzy

Marketing jest mierzalny

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Dlaczego klienci nie wracają?

10 minut czytania

Artykuł

Jak pozyskać nowych klientów w czasie recesji?

9 minut czytania

Artykuł

Obsługa klienta od podstaw

7 minut czytania

Artykuł

Mystery shopping – czy warto?

7 minut czytania

Artykuł

SMS w obsłudze klienta

3 minuty czytania

Artykuł

Strona internetowa jako biuro obsługi klienta

6 minut czytania

Artykuł

Obsługa klienta w mediach społecznościowych

8 minut czytania

Artykuł

Sztuka obsługi klienta w e-commerce

10 minut czytania

Artykuł

Klient w chmurze, czyli jak technologia może służyć biznesowi

5 minut czytania

Artykuł

Projektowanie usług jako przewaga konkurencyjna we współczesnym świecie

8 minut czytania

Artykuł

Być albo nie być w biznesie – czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018

8 minut czytania

Artykuł

Czy mówimy o tym samym?

4 minuty czytania

Artykuł

Usevertising – reklama, która może być użyteczna

6 minut czytania

Artykuł

Jak za pomocą prostych sposobów wykreować zaangażowanie klientów?

8 minut czytania

Artykuł

Komunikacja między działem sprzedaży a marketingu, czyli budowanie podwalin efektywnego zespołu

10 minut czytania

Artykuł

Współpraca marketera z agencją interaktywną – trudna sztuka obsługi klienta czy sztuka obsługi trudnego klienta?

9 minut czytania

Artykuł

Twoje zlecenie jest dla nas rozkazem, czyli jak oferować klientom więcej, zatrudniając mniej pracowników

7 minut czytania

Artykuł

Przekaz nadprogowy w mobile? Takie są fakty

8 minut czytania

Artykuł

10 narzędzi pomocnych przy planowaniu i zarządzaniu kampaniami AdWords

9 minut czytania

Artykuł