Piotr Stohnij Biznes to biznes? Robert Sosnowski RWD w omnichannelu, czyli o łączeniu punktów styku Jakub Cyran, Aleksandra Nowak Personalizacja. Zamień odwiedzających w kupujących Paweł Sala E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu Magdalena Subdys Wykorzystanie Wi-Fi w strategii omnichannel Rahim Blak Spójna komunikacja w social mediach jako element strategii omnichannel Iwona Kliś Emocje i zmysły a podejmowanie decyzji konsumenckich Maciej Wyszyński Internet rzeczy – po co to i komu? Renata Narożyńska Jak wykorzystać beacony w komunikacji omnichannel? Monika Chodowicz Zarządzanie cenami oraz działaniami promocyjnymi z punktu widzenia spójności międzykanałowej strategii sprzedaży Izabela Supeł Szybkie premiowanie za zakupy Ewa Kańczuk Analiza omnichannel marketingu – najczęstsze problemy Arkadiusz Miegoń Omnichannel jako wyzwanie dla agencji reklamowych, czyli dlaczego komunikacja wielokanałowa jest istotna dla marketerów Redakcja Lojalność zamknięta w małych gestach Experiago Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością Magdalena Jagielska Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG Zbigniew Sierocki Sprzedaż może rosnąć, ale tylko przy efektywnym wsparciu Bartłomiej Juszczyk Buduj mądrze strategię, badaj użytkowników i ich wybory Dorota Pindel Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów Majka Lipiak Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social mediach Część 3. Człowiek nie jest samotną wyspą