Partner serwisu:

Baza wiedzy

„Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

IAB Polska PWC AdEx: Reklama online wzrosła o 9% po trzech kwartałach 2022 r. [badanie]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mapa Trendów 2023. W którym kierunku zmierza świat?

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Zadbaj o to, co jest w środku” – Answear.com i Fundacja Można Zwariować z okazji Dnia Walki z Depresją zwracają uwagę na kwestię zdrowia psychicznego

4 minuty czytania

Artykuł

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

3 wyzwania dla marketerów w 2023 roku

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pobierz za darmo „Przewodnik po nowoczesnych eventach”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Płatności ratalne w e-commerce [wideopodcast]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej [raport SAR]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak angażująco promować nowe ubezpieczenie – case study wdrożenia przez Wiener pakietu „NA WSZELKI WYPADEK”

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji [książka]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Płatności w e-commerce w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rob Meyerson: Nazwy pozwalają markom wykorzystać niesamowitą moc języka

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Marketing i wartości – wartości w marketingu. Wnioski z 2. fali badania CIMO w Polsce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Pipkanie a biznes. Marketingowa lekcja z wycofania się Shopee z Polski

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Naucz się rozmawiać ze sztuczną inteligencją. Jak wykorzystywać narzędzia AI do tworzenia treści

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: „Ja w przyszłości”, czyli jak ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania w akcji opartej na AI

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne techniki rozwiązywania problemów i twórczego generowania pomysłów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł