Obsługa klienta

Jesteś Polakiem, musisz być sprytny. Oto kim jest konsument

6 minut czytania

Artykuł

Jak szybko agencje marketingowe, firmy ecommerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów – analiza czasu reakcji.

2 minuty czytania

Artykuł

Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie

6 minut czytania

Artykuł
Relaxed smiling businessman lying on a graph going up. Concept of success

Minimalizacja wysiłku klienta. Sprawdź poradnik budowania lojalności klientów od Thulium!

1 minuta czytania

Artykuł

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

4 minuty czytania

Artykuł

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

2 minuty czytania

Artykuł
Illustration of businessman with eyes closed touching sensor screen

Jak okiełznać obsługę klienta?

2 minuty czytania

Artykuł

Weź piersiówkę na majówkę – czyli jak docenić klienta

4 minuty czytania

Artykuł

Trendy w obsłudze klienta, które musisz znać

4 minuty czytania

Artykuł

Klient w internecie. Jak zadbać o jego właściwą obsługę?

4 minuty czytania

Artykuł

Onboarding w praktyce. Część 3. Opracowanie kampanii e-mailowej typu „Drip”

4 minuty czytania

Artykuł
jak-content-marketing-moze-pomoc-w-obsludze-stalego-klienta

Jak content marketing może pomóc w obsłudze stałego klienta?

4 minuty czytania

Artykuł
yin-i-yang-wspolczesnego-client-service-w-b2b

Yin i yang współczesnego client service w B2B

4 minuty czytania

Artykuł
staly-klient-chce-odejsc-wznowic-wspolprace-zadbac-o-przyszle-relacje

Stały klient chce odejść. Jak wznowić współpracę i zadbać o przyszłe relacje z klientem?

5 minut czytania

Artykuł
jak-przygotowac-i-zautomatyzowac-onboarding-e-mailowy

Jak przygotować i zautomatyzować onboarding e-mailowy?

6 minut czytania

Artykuł

Zadbaj o pozyskanych klientów z Marketerem+

5 minut czytania

Artykuł

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

5 minut czytania

Artykuł

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

8 minut czytania

Artykuł
wiele-kanalow-jeden-klient

Wiele kanałów jeden klient

4 minuty czytania

Artykuł

Czym jest onboarding potencjalnego klienta i jak go wdrożyć w swoim biznesie?

8 minut czytania

Artykuł