Skuteczna sprzedaż

Wsparcie sprzedaży – na czym polega, po co je wdrażać i jak to robić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businessman working on digital tablet computer, finger on touch screen of wireless device, retro toned image, selective focus

Sprzedajesz punktowo czy procesowo? Przeprowadź audyt i stwórz tandem marketingowo-sprzedażowy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wynik musi się zgadzać. Działania i wskaźniki, które pomogą uporządkować współpracę zespołów sprzedaży i marketingu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Empatia jako podstawowe narzędzie sprzedaży w B2B

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Królestwo za konia

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Felieton

Chcesz zbudować sprawny tandem marketingowo-sprzedażowy? Przeczytaj „Marketera+” 52 o marketingu jako wsparciu sprzedaży

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

4 minuty czytania

Jak z sukcesem sprzedawać zdalnie [książka]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Buyer persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Technologia w służbie marketingu lojalnościowego – gdy mniej znaczy więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przez żołądek do serca, czyli jak hot dogiem podnieść sprzedaż paliwa. Case study kampanii „TankuJEMY HOT DOGI za 1 grosz!”

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 czynników, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność promocji sprzedaży

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Zmuś klientów do wysiłku intelektualnego

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Marketing jako wsparcie sprzedaży

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wyjdź z pętli wyprzedaży. Jak krok po kroku mądrze opracować strategię promocji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Program PAYBACK, czyli jak nagradzać klientów i zwiększać sprzedaż

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Loyalty economy – jak utrzymać klienta w niestabilnych czasach?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć reklamy w zależności od tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej jest klient

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak budować pozytywne doświadczenie klienta w digitalu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł