Zarządzanie cenami

Strategie cenowe i techniki obrony ceny – „Marketer+” 60 już dostępny

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Cena to nie wszystko. Jak nie ulegać pokusie szybkich sukcesów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum „Marketera+”: Cena a marka oczami ekspertów brandingu

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketerze, weź pricing w swoje ręce! Jak mądrze kształtować politykę cenową

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie dynamicznego cennikowania. Jak skutecznie reagować na zmiany w popycie i konkurencji

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od konkurencji do przewagi. Jak strategicznie i z głową podejść do ustalania cen w sklepie internetowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inny cennik w każdym kraju. Jak różnicować ceny na rynkach zagranicznych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI w pricingu. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie ustalania cen

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ekonomia behawioralna a projektowanie cen w umyśle konsumenta

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Neuroceny. Jak sprawić, żeby klient płacił z uśmiechem na twarzy

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Unstable stacks of small value euro coins and rising sparkline chart. Concept of financial unsteadiness and inflation.

Jak podnieść ceny i nie stracić klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Aikido, capoeira, karate i incepcja negatywna – skuteczne techniki obrony ceny

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gra o cenę. 11 taktyk negocjacji handlowych i strategii obrony

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować swój e-sklep na wdrożenie w Polsce dyrektywy omnibus? Posłuchaj wskazówek eksperta [wideopodcast]

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów? Poznaj triki, które zwiększają sprzedaż

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia płacenia więcej. Jak tworzyć strategie marek premium

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna polityka cenowa. Jak kształtować ceny i zarządzać produktem od strony finansowej

4 minuty czytania

Artykuł

Cena, jakość, kontekst – psychologia cen na przykładzie rynku biżuterii

6 minut czytania

Artykuł

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny?

7 minut czytania

Artykuł