Aleksandra Nowak 5 metod na dotarcie do generacji Z Joanna Pikuła-Małachowska Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0 Michał Dziekoński 7 sprawdzonych metod mierzenia efektów działań marketingowych Część 1. Wprowadzenie Majka Lipiak Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social media Część 2. Poszukujący raju Jan Czerniawski Okrakiem na barykadzie Część 3. O potrzebie kontroli Dariusz Deszczka Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 3. Lojalność długofalowa = ciągły proces doskonalenia Paweł Sala Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 4. Wideo e-mailing Anna Szmigiel Ostatni telemarketer na Ziemi, czyli słów kilka o zmianach w prawie telekomunikacyjnym Dorota Korczyk Nie każ mi myśleć Jacek Szlak Żaden związek nie jest idealny Jacek Kotarbiński Rozwijaj się, marketerze Kamila Majcher E-mailowe love, czyli jak zdobyć klienta i stworzyć z nim stały związek Monika Banach Persony, czyli jak wejść w buty klienta Maciej Muszyński Google Tag Manager – sposób na niezależność działań e-marketingu Redakcja Nieistniejąca obsługa klienta – nowy numer „Marketera+” Joanna Poczęsna Jak skutecznie korzystać z remarketingu Część 2. Remarketing na Facebooku Mikołaj Szymański Aplikacje mobilne jako narzędzie zwiększające efektywność punktów sprzedaży (POS) Marcin Wsół Google Analytics w biznesie – recenzja Redakcja III Kids & Family Marketing Day – święto marketingu familijnego i dziecięcego Redakcja Już 16 czerwca Marketer Day – spotkanie profesjonalistów marketingu