Baza wiedzy

Hotel Arłamów oficjalnym hotelem olimpijskiej reprezentacji Polski

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Wojciech Popiela: Budowanie konwersji zaczyna się od człowieka, nie od narzędzi (Marketer+ Podcast, odc. 32)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Promocja to promocja i kropka – czyli co marketer powinien wiedzieć o dyrektywie Omnibus po dwóch i pół roku jej obowiązywania

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak Allegro otwiera czeski rynek dla polskich sprzedawców? Sprawdź potencjał ekspansji zagranicznej

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Czy konfiguratory cen i nadruków to rewolucja w zamawianiu gadżetów

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zapisz się na webinar „Marketing rekomendacji: jak dotrzeć do konsumentów zmęczonych reklamą?”

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dane organiczne czy syntetyczne? III Forum Jakości Danych 2025

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Karol Sidorowski: Branding i grafikę tworzy się nie dla briefu, tylko dla ludzi (Między dedlajnami, odc. 6)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Program do faktur z księgowością online – jak wybrać najlepsze rozwiązanie

11 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak zamienić ambitne plany w konkretne działania? Poznaj „Planer marketera 2026”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Agnieszka Morawska: Sukces pojawia się wtedy, gdy robimy coś w zgodzie ze sobą, zamiast kopiować innych – i kiedy konsekwentnie budujemy relacje [szczerze o marketingu]

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Sprawdzone sposoby na akcje promocyjne i prosprzedażowe – „Marketer+” 73 już dostępny

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [wrzesień 2025]: Insta wyprzedza FB w Europie, nowy wskaźnik efektywności reklam online, Mapa retail media, nowości AI w YT Shorts

20 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Skuteczny marketing zaczyna się od celu, a nie od rabatu

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Sprzedaż w DM-ach: jak zamykać transakcje tam, gdzie zaczyna się rozmowa

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Gadżety reklamowe dla różnych pokoleń. Jakie produkty pasują do alf, zetek, milenialsów, gen X i boomerów

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Mózg w otoczeniu promocji – mechanizmy, które przyciągają uwagę i wywołują zaangażowanie

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Ewelina Rozwód: Retail to marketing w praktyce – praca z ludźmi, a nie zza biurka (Między dedlajnami, odc. 5)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Donata Wilczewska: Rozwój kompetencji to recepta na zmienność świata marketingu (Marketer+ Podcast, odc. 31)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Izabela Buncler: Najważniejszy jest mózg marketera, reszta to tylko dodatki (Między dedlajnami, odc. 4)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł