Baza wiedzy

Jerome Joseph: Marka musi być fundamentem Twojej kultury organizacyjnej

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak Louis Vuitton najpierw zbłądził, a potem wrócił na właściwe tory, czyli dlaczego marki powinny badać kulturę

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Forum „Marketera+”: Jaki powinien być dobry upominek biznesowy?

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Media pod lupą

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Futuristic user interface with business infographs and icons

7 zasad wizualizacji danych. Jak projektować efektywne dashboardy i raporty

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wprowadzamy sport na salony. Jak Decathlon i Ikea zaczepiały się we wspólnym celu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Memy w służbie marketingu, czyli jak tropić trendy i insighty konsumenckie online

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Event online, giftpack offline. 6 przykładów, jak sprawić, aby upominek stał się integralną częścią wirtualnego wydarzenia

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data quality management. Jak zadbać o jakość danych w firmie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Efektywne treści na stronie. Co i jak analizować, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Oferta nie do odrzucenia, czyli strategia, żeby nie przepaść w biznesie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Koreańska lekcja marketingu. Czego zespoły k-popowe mogą nauczyć Cię o skutecznej promocji?

K-pop, czyli pop z Korei Południowej, zawojował listy muzycznych notowań. To gatunek hartowany przede wszystkim...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kampania reklamowa w telewizji. O czym warto wiedzieć, kiedy realizujesz ją po raz pierwszy

„Wielokrotnie spotykałem się z sytuacjami, w których marketerzy mniej doświadczeni w reklamie telewizyjnej briefowali agencje...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Włoski design, polska produkcja, czyli gadżet reklamowy szyty na miarę

Przechodzi z rąk do rąk. Zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się bakterii. Przeznaczony nie tylko dla profesjonalistów...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zbuduj pozytywne skojarzenia z marką dzięki prezentom w formie przeżyć

Prezent biznesowy spełni swoją funkcję, jeśli będzie oryginalny. Dzięki temu zaskoczysz obdarowaną osobę i wzbudzisz...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zmień sposób myślenia o liczbach. Jak wyciągać właściwe wnioski z Google Analytics, aby zwiększyć skuteczność strony i poprawić UX

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić warsztaty projektowe w firmie

Dane analityczne mogą pomóc wskazać mocne, jak również słabe strony produktu. Nie dadzą jednak bezpośredniej...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

SXO w praktyce. Jak zadowolić użytkownika i sprzedawać więcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Za darmo, ale nie za nic – czyli o mózgu, który łowi gratisy

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak rozwijać biznes dzięki analizie danych i analityce marketingowej? Czytaj w najnowszym wydaniu „Marketera+”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł