Analiza danych

Jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych na Facebooku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Media pod lupą

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Futuristic user interface with business infographs and icons

7 zasad wizualizacji danych. Jak projektować efektywne dashboardy i raporty

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Memy w służbie marketingu, czyli jak tropić trendy i insighty konsumenckie online

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data quality management. Jak zadbać o jakość danych w firmie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Efektywne treści na stronie. Co i jak analizować, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zmień sposób myślenia o liczbach. Jak wyciągać właściwe wnioski z Google Analytics, aby zwiększyć skuteczność strony i poprawić UX

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić warsztaty projektowe w firmie

Dane analityczne mogą pomóc wskazać mocne, jak również słabe strony produktu. Nie dadzą jednak bezpośredniej...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

SXO w praktyce. Jak zadowolić użytkownika i sprzedawać więcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozwijać biznes dzięki analizie danych i analityce marketingowej? Czytaj w najnowszym wydaniu „Marketera+”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak analizować konkurencję w SEO i na co zwracać szczególną uwagę

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ocenić, które czynniki miały istotny wpływ na wynik akcji promocyjnej

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 rzeczy, o których trzeba pamiętać przy konfiguracji analityki aplikacji mobilnej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zrozumieć analitykę. Przewodnik dla odpowiedzialnych przedsiębiorców

2 minuty czytania

Optymalizacja kampanii Facebook Ads. Jak uniknąć największych pułapek

Kampania reklamowa uruchomiona – czas zweryfikować jej efekty! Hmm… tylko jak to zrobić? Zdecydowanie łatwiej...

5 minut czytania

Artykuł

Nie porównuj roweru do słonia. Jak właściwie analizować dane z mediów społecznościowych

9 minut czytania

Artykuł

Dane – paliwo automatyzacji marketingu. Gdzie i jak je tankować?

2 minuty czytania

Artykuł

Pułapki performance marketingu

8 minut czytania

Artykuł

Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic

5 minut czytania

Artykuł