Analiza danych

Jak w 15 minut sprawdzić, czy kampania osiąga założone cele

4 minuty czytania

Artykuł

Jak badać skuteczność pozycjonowania? Poznaj metody i narzędzia

5 minut czytania

Artykuł

Analiza i optymalizacja kampanii na Facebooku i Instagramie

11 minut czytania

Artykuł

3 poziomy personalizacji w e-mail marketingu – sprawdź, na którym jesteś

7 minut czytania

Artykuł

Planowanie wielokanałowych kampanii digitalowych i ich budżetu na bazie modelu see – think – do – care

5 minut czytania

Artykuł

8 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci dobrze zaplanować budżet kampanii digitalowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku

6 minut czytania

Artykuł

Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie

6 minut czytania

Artykuł

Jak planować i optymalizować proces pozyskiwania leadów o wysokiej jakości

6 minut czytania

Artykuł

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych.
Sprawdź nowy „Marketer+”

5 minut czytania

Artykuł

Wskaźniki KPI, które zburzą najlepszą akcję marketingową

7 minut czytania

Artykuł

Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność

8 minut czytania

Artykuł

Abc planowania i optymalizacji budżetu marketingowego

6 minut czytania

Artykuł

Kim jest fan esportu?

4 minuty czytania

Artykuł

Atrybucja w działaniach digital – dlaczego warto ją wykorzystać?

4 minuty czytania

Artykuł

Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu?

3 minuty czytania

Artykuł

Big Data paliwem do wzrostu przedsiębiorstw

6 minut czytania

Artykuł

Po co marketerowi B2B Data Management Platform (DMP)

4 minuty czytania

Artykuł

Czy Big Data odbierze nam prywatność?

8 minut czytania

Artykuł

Cała prawda o Big Data

7 minut czytania

Artykuł