Customer experience / CX / UX

Częściej się mylisz, niż masz rację. Jak z wykorzystaniem danych ograniczyć wdrażanie słabych pomysłów na stronie WWW

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

3 kroki do dostępności cyfrowej. Jak dodać nowy obowiązkowy element do budżetu marketingowego

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Katarzyna Piwowarczyk: Nie ma chyba drugiego takiego brandu, którego produkty są obecne w tylu domach i towarzyszą domownikom praktycznie w każdej sytuacji [wywiad]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Tomasz Warlich: Opakowanie produktu jest integralną częścią procesu zakupowego

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Dostępność w biznesie. Jak otworzyć się na potrzeby różnych klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Aga Szóstek: Brand przyciąga, marketing składa obietnicę, a CX ją realizuje

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Odpowiedzialna komunikacja – od czego zacząć

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czym jest UX design?

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

CX i obsługa klienta w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbierać i wykorzystywać opinie, aby spełniać oczekiwania klientów w 2023 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czym zajmuje się projektant UX i jak nim zostać

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zakupy przyszłości. Jak w 2030 roku będziemy kupować ubranie na sylwestra?

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Narzędzia UX writera [cz. 2]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rewolucja neolityczna w marketingu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Joey Coleman pierwszy raz na polskiej konferencji marketingowej – wywiad z autorem bestsellera „Nigdy więcej nie trać klienta”

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak sprawdzić jakość zamówionej strony internetowej?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przyczyny opóźnień podczas projektowania i wdrażania strony WWW (i jak ich uniknąć)

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jakie są koszty wdrożenia strony WWW?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Branding, CX i marketing cyfrowy – kompetencje marketerów w epoce „nowej normalności”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton