Customer experience / CX / UX

Głos i ton marki w projektowaniu produktów cyfrowych – znaczenie, trudności i rozwiązania

16 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja UX na medal – dobre przykłady

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaką wybrać technologię strony WWW w zależności od branży?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Narzędzia UX writera (cz. 1)

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Budowanie pomostu między biznesem, technologią i designem, czyli jak UX wspiera rozwój Displate

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Landing page czy rozbudowana strona WWW?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Communication is built

3 techniki prostego języka, które sprawdzą się w tekstach marketingowych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie projektować emocje, czyli heurystyki Nielsena w praktyce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów? Poznaj triki, które zwiększają sprzedaż

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 trendów w UX, które warto uwzględnić w projektowaniu stron WWW i aplikacji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum „Marketera+”: Strona WWW – użyteczna czy kreatywna

21 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Sercem e-commerce jest koszyk, czyli na co Empik zwraca uwagę w działaniach UX

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ułatwić sobie projektowanie? Psychologia w UX (a nie tylko w UI)

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niewinne znaczki o ogromnym potencjale – emoji w marketingu i UX

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Języki korzyści i strat – o słowach, które sprzedają

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Chcesz projektować komunikaty, strony WWW i oferty, które angażują i sprzedają? Sięgnij po „M+” 53 i poznaj UX w praktyce

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zły neuromarketing i dobry UX

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Historia skatologiczna i 7 technik zwierzęco skutecznego copy

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton