Natalia Gendaj Lojalność przyszłego klienta Andrzej Ogonowski, Anna Isakow Wiadomość do zadań specjalnych, czyli jak budować lojalność klientów i zdobyć orędowników marki Jarosław Góra Programy lojalnościowe (nie)naruszające praw konsumentów Mira Krzyścin Lojalność à la carte! Jacek Kotarbiński Upojny seks lojalności Rafał Mróz Dlaczego klienci nie wracają? Krzysztof Kozak Incentive marketing Karolina Łukaszewska Po co komu zarządzanie relacjami z klientami? Maciej Stanusch Strategie CRM Marta Sypuła CRM w contact center Stanisław Piechowicz Multichannel Configure Price Quote, czyli jak zwiększyć przewagę konkurencyjną poprzez upgrade funkcjonalności CRM-u R. Paweł Stefaniak Jak odzyskać utraconego klienta? R. Paweł Stefaniak Bez klientów nie ma biznesu, czyli rozważania o ich utrzymaniu Jacek Kotarbiński Lojalność, trudne słowo Redakcja Czas na lojalność Krzysztof Tomanek Lojalność nie tylko od święta Filip Zajdel Jak zbudować dobry program lojalnościowy?