Obsługa klienta

Obsługa klienta w mediach społecznościowych

8 minut czytania

Artykuł

Sztuka obsługi klienta w e-commerce

10 minut czytania

Artykuł

Klient w chmurze, czyli jak technologia może służyć biznesowi

5 minut czytania

Artykuł

Projektowanie usług jako przewaga konkurencyjna we współczesnym świecie

8 minut czytania

Artykuł

Być albo nie być w biznesie – czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018

8 minut czytania

Artykuł

Twoje zlecenie jest dla nas rozkazem, czyli jak oferować klientom więcej, zatrudniając mniej pracowników

7 minut czytania

Artykuł

Ci piekielni klienci

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Social CRM. Jak utrzymywać relacje z klientami przy pomocy mediów społecznościowych

11 minut czytania

Artykuł

Bez klientów nie ma biznesu, czyli rozważania o ich utrzymaniu

14 minut czytania

Artykuł

Lojalność, trudne słowo

2 minuty czytania

Artykuł