Skuteczna sprzedaż

Od konkurencji do przewagi. Jak strategicznie i z głową podejść do ustalania cen w sklepie internetowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inny cennik w każdym kraju. Jak różnicować ceny na rynkach zagranicznych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ekonomia behawioralna a projektowanie cen w umyśle konsumenta

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Neuroceny. Jak sprawić, żeby klient płacił z uśmiechem na twarzy

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Unstable stacks of small value euro coins and rising sparkline chart. Concept of financial unsteadiness and inflation.

Jak podnieść ceny i nie stracić klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Aikido, capoeira, karate i incepcja negatywna – skuteczne techniki obrony ceny

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gra o cenę. 11 taktyk negocjacji handlowych i strategii obrony

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 scenariuszy ratowania porzuconych koszyków, czyli must have w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dariusz Doliński: Marketing polega na aplikacji wiedzy psychologicznej

13 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie tylko Google Analytics. 4 narzędzia, dzięki którym zoptymalizujesz sprzedaż

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2023 roku [darmowy e-book]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Skuteczne marketing i sprzedaż w czasie recesji – „Marketer+” 56 już dostępny

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Idź na rekord sprzedaży! Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych [darmowy e-book]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

netDecor – sprzedaż i projektowanie w jednej aplikacji

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Chcesz tworzyć skuteczne reklamy w wyszukiwarkach? Sięgnij po „M+” 54

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak dotrzymać tempa klientom i skutecznie sprzedawać w 2022 roku? Pobierz darmowy e-book

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem marketera: Sercem e-commerce jest koszyk, czyli na co Empik zwraca uwagę w działaniach UX

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Chcesz projektować komunikaty, strony WWW i oferty, które angażują i sprzedają? Sięgnij po „M+” 53 i poznaj UX w praktyce

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł