Aleksandra Berka Just do it (or not) – marka z claimem czy bez niego? Redakcja Projektowanie strategii marki Macieja Tesławskiego i Przyjaciół Justyna Bakalarska Sprzedawaj hamburgery, zarabiaj pieniądze i opowiadaj historie Radek Kaczmarek, Wojtek Walczak Wyróżnij swoją markę, czyli jak stworzyć strategię komunikacji Maciej Sękowski Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+” Justyna Bakalarska Pokolenie Y vs. Pokolenie Z – co powinni o nich wiedzieć marketerzy cz. I Łukasz Peliksza Strategia komunikacji marki 2017 – trzy kluczowe aspekty, o których należy pamiętać Renata Ziemlińska Sztuka kreatywnego uwodzenia, czyli o transKREACJI w tłumaczeniach marketingowych Magdalena Subdys Generacja Z – co zrobić, żeby „złapać” cyfrowych tubylców? Norbert Oruba Konstrukcja komunikatu reklamowego z uwzględnieniem technik neurologicznych Radosław Dąbrowski Antybohaterowie marek Radosław Dąbrowski Brand hero – tworzyć czy zapożyczać? Majka Lipiak Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social mediach Część 3. Człowiek nie jest samotną wyspą Jan Czerniawski Okrakiem na barykadzie Część 4. Aby orzeł wylądował Dorota Pindel Media społecznościowe i promocja produktów Część 4. Media Marta Dzięcielewska Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy? Dorota Pindel Media społecznościowe i promocja produktów Część 3. Branża restauracyjna i klubowa Norbert Oruba Działania marketingowe firm na rynku dóbr luksusowych w segmencie biżuterii i zegarków na przykładzie marki Rolex Olga Majewska Human2Human – marketing z ludzką twarzą Dorota Pindel Media społecznościowe i promocja produktów Część 1. Branża modowa