Zarządzanie marką

Włóż strategię między bajki, czyli czego o biznesie uczy Wes Anderson

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Cena to nie wszystko. Jak nie ulegać pokusie szybkich sukcesów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum „Marketera+”: Cena a marka oczami ekspertów brandingu

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 strategii challengerów w budowaniu wzrostu biznesowego

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketerze, weź pricing w swoje ręce! Jak mądrze kształtować politykę cenową

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie dynamicznego cennikowania. Jak skutecznie reagować na zmiany w popycie i konkurencji

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inny cennik w każdym kraju. Jak różnicować ceny na rynkach zagranicznych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Unstable stacks of small value euro coins and rising sparkline chart. Concept of financial unsteadiness and inflation.

Jak podnieść ceny i nie stracić klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Od strategii marki, przez strategię komunikacji do filmów na TikToka

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Anneli Hansson: Wszystko sprowadza się do czynów

14 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Marketing i wartości – wartości w marketingu. Wnioski z 2. fali badania CIMO w Polsce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Pipkanie a biznes. Marketingowa lekcja z wycofania się Shopee z Polski

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak eventy mogą wspierać nowoczesny biznes?

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Finał XVI edycji Superbrands Polska – poznaj laureatów

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Influencerzy Twojej marki siedzą przy biurkach obok, czyli employee advocacy w praktyce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

David Aaker: Zrozumienie kapitału marki przekształciło marketing i biznes

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Dlaczego wydaje nam się, że klientów obchodzą kryzysy wizerunkowe marek

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Co (oprócz irytacji) zostanie w głowach po głośnej kampanii Shopee?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Alina Sztoch [Kubota]: Kultura organizacyjna to mapa drogowa dla całego zespołu na każdym etapie funkcjonowania firmy

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad