Baza wiedzy

Dlaczego mnie nie wylosowaliście? Loteria promocyjna, konkurs konsumencki i sprzedaż premiowa – jak je zorganizować i na co zwrócić uwagę

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

O najważniejszym elemencie biznesu, o którym mało kto mówi

Życie przebiega w cyklach. Biznes budujemy też w cyklach. Są momenty, w których wszystko idzie...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Monika Domańska (Traffic Design): Nauczyliśmy się chodzić po ulicach z pewnego rodzaju adblockiem

7 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Kreatywna reklama zewnętrzna jako część estetyki miasta

Reklama w przestrzeni publicznej jest częścią ulicy. Dobrze zaprojektowana, staje się użyteczna i może dostarczać...

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Rewolucje codzienności

Przerzuciłem się na nową telewizję, nowe radio, nowe zakupy, chodzę do nowych galerii sztuki. Przedłużający...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak wyznaczyć KPI kampanii sprzedażowej online

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Billboardowe zaczepki marek okiem prawnika

Niedawno w Warszawie pojawiły się tajemnicze billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia. #zostanwdomu”...

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Potyczki w parterze

7 minut czytania

Podstawowy Felieton

Jak ocenić, które czynniki miały istotny wpływ na wynik akcji promocyjnej

Jak prawidłowo ocenić, które z dziesiątek czynników miały istotny wpływ na wynik akcji konsumenckiej, w...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rita Clifton: Doczep wyjątkowość marki do wszystkiego, co robisz

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak w akcjach promocyjnych wykorzystać zdobycze psychologii do podbicia sprzedaży

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

29 pytań prawnych o akcje konsumenckie i wsparcia sprzedaży, na które musisz znać odpowiedzi

Może zdziwi Cię fakt, że marketingowych akcji konsumenckich dotyczy niewiele przepisów prawa, a jeśli już...

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 typów promocji, które zrujnują Twoją firmę

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Metody kierowania reklam w sieci reklamowej Google – jak je zrozumieć i poprawnie wykorzystać w kampaniach Google Ads

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum Marketera: Marketing A.D. 2031

18 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przez żołądek do serca, czyli jak hot dogiem podnieść sprzedaż paliwa. Case study kampanii „TankuJEMY HOT DOGI za 1 grosz!”

Kiedy większość branży paliwowej w czasie pandemii skupiała się na obniżkach cen paliw, Grupa Lotos...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie dotrzeć do nowych klientów? Akcje konsumenckie a rozwiązania inteligentne Google Ads

Jak wyjść poza grupę dotychczasowych klientów z informacją o promocji, programie lojalnościowym, akcji zbierania kodów,...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Loteria jako efektywne narzędzie promocji i sprzedaży

Co warto wiedzieć? Zakupy to emocje… Wie o tym każdy, kto kupuje i sprzedaje. Nie ma różnicy,...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

5 czynników, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność promocji sprzedaży

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rafał Grzegrzółka: Loterie promocyjne w połączeniu z nowoczesną technologią mogą wspierać sprzedaż i budować lojalność

O trendach rynkowych, przepisie na skuteczną loterię promocyjną oraz o tym, jak wykorzystać ją do...

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad