Dagmara Klekowska Tożsamość biznesowa, czyli jak zalogować się w podświadomości konsumenta Mira Krzyścin Skrzynia skarbów, czyli katalog pod nazwą „Best of the best” Dorota Korczyk Marketerze, marsz do konfesjonału! Michał Sztąberek Regulamin i polityka prywatności serwisu internetowego – po co mi to? Krzysztof Tomanek Lojalność nie tylko od święta Damian Mądry Sponsoring audycji i przekazów: Co jest obecnie zabronione, a co nie? Krzysztof Kamiński Jak zorganizować noworoczną imprezę firmową? Bartłomiej Rak Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej Karolina Jarocka Planowanie kampanii i wskaźniki mediowe. Część 2. Radio Marcin Wsół, Małgorzata Próchniak Narzędzia e-marketingu lokalnego Paweł Sala Skuteczny e-mail marketing od podstaw Część 3. Targetowanie Sylwia Stępniewicz, Anna Gryko Pachnący wizerunek marki Joanna Nycz-Kowalska Sponsoring sportowy – skuteczne narzędzie realizowania celów biznesowych Mira Krzyścin Inwazja superbohaterów na Galaktykę Reklamowej Rzeczywistości Karolina Jarocka Planowanie kampanii i wskaźniki mediowe. Część 1. Telewizja Paweł Sala Skuteczny e-mail marketing od podstaw Część 2. Przygotowanie kampanii Łukasz Wylęga Jak efektywnie inwestować w outdoor? Sebastian Oprządek Jak zorganizować letni event wspierający działania promocyjne marki? Maja Turek Jak wykorzystać wideo podcast w kampanii wyborczej online? Monika Brzozowska Muzyka bez opłat dla ZAIKS – czy to możliwe?