Partner serwisu:

Baza wiedzy

Corporate gifting w polskich firmach. Kluczowe wnioski z raportu MerchUp 2024

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 wskazówek, jak podnieść wartość postrzeganą gadżetów reklamowych bez ryzyka przepalenia budżetu i katastrofy wizerunkowej

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Upominki biznesowe – jak je personalizować, żeby zachwycić klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Giftboxy, czyli korzyści zamiast perswazji

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gadżety reklamowe, które podbijają najsłynniejsze targi świata i… serca uczestników – trendy i przykłady

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Adam Burzyński: Sztuka doboru gadżetów reklamowych. Jak unikać błędów i budować silną markę? [zdaniem marketera]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketingowy dream team. Jak efektywnie zarządzać zespołem marketingowym

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google, Bing i ChatGPT, czyli jak się przygotować do zmian w sposobie wyszukiwania informacji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Chill is the new party. Jak powstało nowe pozycjonowanie marki Lech

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego Magmisie poprawiające koncentrację są sprzeczne z zasadami etyki, a Nagie Góralki nie

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Humor, AI i brak dydaktycznego smrodku, czyli jak powstawała i jaki sekretny składnik zawierała kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wielkie idee psują się od wielkich głów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Budżet i plan marketingowy w praktyce – „Marketer+” 67 już dostępny

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Praca w marketingu – jak zostać media plannerem/buyerem i co warto wiedzieć na początku kariery?

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Andrzej Czachorowski: Chcemy stać się nowoczesną firmą, która zmienia świadomość i przyzwyczajenia Polaków [szczerze o marketingu]

7 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Joanna Kwiatkowska: Zaczęliśmy się zastanawiać, co się stało z tą zapomnianą marką [Marketer+ Podcast, odc. 3]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Analiza sentymentu. Od prostych słów kluczowych do zaawansowanych algorytmów AI

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dlaczego przy zakładaniu sklepu internetowego warto korzystać z modelu SaaS?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Katarzyna Piwowarczyk: Nie ma chyba drugiego takiego brandu, którego produkty są obecne w tylu domach i towarzyszą domownikom praktycznie w każdej sytuacji [wywiad]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak rozwiązać problemy w e-commerce dzięki innowacjom napędzającym rozwój

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł