Neuromarketing

Niezapomniana atmosfera podczas eventu. Jak design i muzyka wpływają na sukces wydarzenia

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Liczby w komunikacji. Jak sprawić, aby niosły właściwą treść dla odbiorcy – 7 zasad

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wzrok, słuch, węch, dotyk i smak w short video. Jak wykorzystywać potencjał marketingu sensorycznego i pobudzać zmysły na TikToku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Neurodoładowania na WWW. Jak zaprojektować środek lejka i zwiększyć szansę na zakup

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Neurocopywriting na stronie WWW. Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe – firmowe, produktowe i one page’e

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Mózgolubne posty w social mediach. Jak przyciągnąć uwagę cyfrowego zombie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
ChatGPT on computer. Chat GPT is artificial intelligence AI chatbot which was launched by OpenAI. High quality photo

Napisz to lepiej niż ChatGPT. 5 wskazówek, jak dopasować tekst do cyfrowego ćpuna

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Człowiek czy popiersie? Czyli jak mózg klienta reaguje, gdy marka gra nie fair

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Neuroceny. Jak sprawić, żeby klient płacił z uśmiechem na twarzy

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Neuroeventy w praktyce. Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu wydarzeń

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 wskazówek, jak mądrze wybrać miejsce na event firmowy

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Postaw na innowacje. 4 typy nowoczesnych eventów

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

2 kluczowe zasady (i kilka mniejszych), o których musisz pamiętać, aby tworzyć zielone eventy

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mózg konsumenta w dobie kryzysu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Coś mi mówi…”, czyli czym jest soft power communication i jak ją wykorzystać w komunikacji oraz zarządzaniu marką

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ciszej, mniej i wolniej, czyli neuromarketing w walce o uwagę

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Optymalizacja uzależnienia – czyli intymna interakcja konsumenta z siecią neuronową oraz sposób, w jaki wpływa ona na pracę marketera

9 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

E-szkolenie online: Neuromarketing. Mapa mózgu klienta w praktyce

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce

6 minut czytania

Artykuł