Neuromarketing

Marketing a psychologia. 7 mitów o konsumentach, które zmienią Twoją strategię

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 sposobów do wdrożenia od zaraz, dzięki którym wzmocnisz przekaz marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kultura dopaminowa w marketingu. Jak wykorzystać (a jak nie) nawyki do budowy produktów i komunikacji

11 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Neuroinkluzywność w projektowaniu strategii marketingowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kampanie neuroinkluzywne i neuroadaptacyjne [przerwa na reklamę]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Negatywne emocje w produktach i komunikacji – jak używać ich odpowiedzialnie?

8 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Narracja, dźwięk i obraz. Jak stworzyć efektywny hook, który oddziałuje na zmysły i zwraca uwagę odbiorców wideo

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mmm… Jak ta kampania smakuje, pachnie i brzmi! Przepis na zmysłowy copywriting

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezapomniana atmosfera podczas eventu. Jak design i muzyka wpływają na sukces wydarzenia

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Liczby w komunikacji. Jak sprawić, aby niosły właściwą treść dla odbiorcy – 7 zasad

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wzrok, słuch, węch, dotyk i smak w short video. Jak wykorzystywać potencjał marketingu sensorycznego i pobudzać zmysły na TikToku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Neurodoładowania na WWW. Jak zaprojektować środek lejka i zwiększyć szansę na zakup

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Neurocopywriting na stronie WWW. Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe – firmowe, produktowe i one page’e

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Mózgolubne posty w social mediach. Jak przyciągnąć uwagę cyfrowego zombie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
ChatGPT on computer. Chat GPT is artificial intelligence AI chatbot which was launched by OpenAI. High quality photo

Napisz to lepiej niż ChatGPT. 5 wskazówek, jak dopasować tekst do cyfrowego ćpuna

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Człowiek czy popiersie? Czyli jak mózg klienta reaguje, gdy marka gra nie fair

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Neuroceny. Jak sprawić, żeby klient płacił z uśmiechem na twarzy

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Neuroeventy w praktyce. Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu wydarzeń

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 wskazówek, jak mądrze wybrać miejsce na event firmowy

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Postaw na innowacje. 4 typy nowoczesnych eventów

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł