Badania marketingowe

Jaki jest stan polskiego marketingu? Wnioski z badania CIMO Standards & Foresight „Strategiczna przezorność w trudnych czasach” [raport]

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Weź udział w 19. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Black Friday 2022 – jaki będzie i ile wyniosą obniżki w sklepach internetowych? [badanie]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Co piąty konsument z Polski zrezygnował z danej marki ze względu na jej nieetyczne lub antyspołeczne działanie [badanie]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX research dla marketera. Jaka jest rola badań UX w (prze)projektowaniu strony WWW i jak je przeprowadzić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Raport Nielsena: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prasówka M+ [8-14.04.22]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Projektowanie empatyczne. Spójrz na świat oczami odbiorców Twoich produktów i usług

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Badanie „Stan marketingu B2B 2021”

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odczaruj analizę konkurencji. Jak wykorzystać w swojej strategii wiedzę o cenach i ofercie innych uczestników rynku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Media pod lupą

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Memy w służbie marketingu, czyli jak tropić trendy i insighty konsumenckie online

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pułapki własnego dziedzictwa

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Badanie poziomu świadomości na temat strategii marketingowej wśród przedstawicieli biznesu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce oczami pracowników branży – raport Semcore

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Badanie „#PoStronieKobiet” pokaże, czy marketing i reklama to świat równych szans dla kobiet i mężczyzn

2 minuty czytania

Średniozaawansowany

Badanie. Strategia marketingowa w firmach

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł