Badania marketingowe

Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX research dla marketera. Jaka jest rola badań UX w (prze)projektowaniu strony WWW i jak je przeprowadzić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Raport Nielsena: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prasówka M+ [8-14.04.22]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Projektowanie empatyczne. Spójrz na świat oczami odbiorców Twoich produktów i usług

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Badanie „Stan marketingu B2B 2021”

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odczaruj analizę konkurencji. Jak wykorzystać w swojej strategii wiedzę o cenach i ofercie innych uczestników rynku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Media pod lupą

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Memy w służbie marketingu, czyli jak tropić trendy i insighty konsumenckie online

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pułapki własnego dziedzictwa

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Badanie poziomu świadomości na temat strategii marketingowej wśród przedstawicieli biznesu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce oczami pracowników branży – raport Semcore

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Badanie „#PoStronieKobiet” pokaże, czy marketing i reklama to świat równych szans dla kobiet i mężczyzn

2 minuty czytania

Średniozaawansowany

Badanie. Strategia marketingowa w firmach

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Raport: Jak Polacy korzystają z poczty e-mail? Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020

2 minuty czytania

Businessman on blurred background using using digital 3D projection of a human brain 3D rendering

Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby

6 minut czytania

Zaawansowany Artykuł

[RAPORT] Jak Polacy będą spędzać urlop w czasie pandemii. Zmiany nawyków konsumenckich wywołane COVID-19

2 minuty czytania

Artykuł

XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

2 minuty czytania

Artykuł