Partner serwisu:

Branding

brand purpose

Brand purpose. Dlaczego marki, które istnieją dla klientów, prosperują lepiej

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rola agencji brandingowej w transformacji marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Andy Starr: Najlepszy sposób na odróżnienie się to po prostu bycie innym. Identyczność jest zabójcza

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak planować działania zmierzające do zdobycia nowych klientów z pomocą branded contentu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak stopka e-mail może pomóc w pracy marketingowca?

2 minuty czytania

David Avrin: Lojalność klientów nie umarła, po prostu dużo trudniej jest sobie na nią zasłużyć, a potem ją utrzymać

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Twój gadżet to Twoja marka – o tworzeniu materiałów zgodnych z DNA firmy

Najtrudniejsze w przygotowywaniu upominków firmowych jest znalezienie pomysłu spójnego z wizerunkiem marki. To od tego...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Al Ries: Wygrywasz w umyśle klienta, a nie na rynku

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Reputacji nie buduje się na cynizmie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

David Brier: Jeśli różnicujesz, to robisz branding. Jeśli nie, to chyba robisz coś innego

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Richard Sauerman: Jeśli kopiujesz działania brandingowe i marketingowe swojej konkurencji, to skończysz w morzu identyczności

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Platforma komunikacji w praktyce
Część 3. Transformacja marki z wykorzystaniem platformy komunikacji

3 minuty czytania

Artykuł

Robert Kozielski: Nie ścigać się z własnym ogonem

7 minut czytania

Artykuł

Matt Davies: Sztuka tworzenia charyzmatycznej marki opiera się na odwadze

13 minut czytania

Wywiad

Jednorożec czy kucyk?

3 minuty czytania

Artykuł

Marty Neumeier: Marketing wraz ze sprzedażą, rozwojem produktu, zasobami ludzkimi i strategią powinien podlegać brandingowi

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Od Picassa do Starbucksa – produkty Moleskine

2 minuty czytania

Artykuł