Partner serwisu:

Komunikacja marketingowa

Zasady neurodesignu. Jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta

Zrozumienie działania mózgu konsumenta podczas wszelkich interakcji z produktem, opakowaniem czy usługą jest niezwykle istotne...

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gadżety i upominki reklamowe receptą na trudne czasy

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł
Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne „dary losu”? W jaki sposób z głową wykorzystywać gadżety w kampaniach z influencerami

Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne...

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Twoja firma w grze!

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Al Ries: Wygrywasz w umyśle klienta, a nie na rynku

10 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Ostatni dolar na PR

„Gdyby został mi ostatni dolar, wydałbym go na public relations” – zawsze zastanawiam się, czy...

1 minuta czytania

Podstawowy Felieton

Jak z ograniczonym budżetem zaplanować kampanię marketingową nowego produktu

Nie sztuką jest stworzyć skuteczną kampanię przy wielomilionowym budżecie. Sztuką jest wypromować markę lub produkt,...

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w czasach kryzysu optymalizować e-mail marketing

E-mail marketing od bardzo dawna stanowi jedną z najskuteczniejszych form komunikacji, jakie może wykorzystać marketer....

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Blog firmowy małym kosztem? Poznaj 6 kroków, dzięki którym Twój content będzie bardziej efektywny

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wielka moc personalizacji na przykładzie ceramiki reklamowej

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak marki powinny się komunikować w czasach kryzysu?

2 minuty czytania

Artykuł

Komunikacja marketingowa w social mediach w 2020 roku – trendy, nowości i skuteczne praktyki

6 minut czytania

Artykuł

Odzież reklamowa – dlaczego warto na nią postawić w kampanii marki

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak zacząć blogować?

6 minut czytania

Artykuł

Reset czy chwilowe uśpienie?

Płyniemy łódką kołysaną wzbierającymi falami informacji. Nie wiemy, czy to już właściwy sztorm, ile jeszcze...

6 minut czytania

Artykuł

Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych w czasie niespodziewanej zmiany

Nie każda zmiana musi oznaczać kryzys. Pandemia COVID-19 przyniosła wyjątkowo nieoczekiwany zwrot akcji i postawiła...

4 minuty czytania

Artykuł

Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie w mediach społecznościowych

12 minut czytania

Artykuł

Dwie fazy zakupowe, w jakich znajduje się Twój klient. Zaplanuj komunikację w modelu passive/active

3 minuty czytania

Artykuł

Jak nie zostać januszem social mediów? Wskazówki, jak sprawić, żeby obecność firmy w mediach społecznościowych miała sens

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł