Partner serwisu:

Komunikacja marketingowa

Mów do mnie jeszcze, czyli dlaczego będziemy rozmawiać z technologią

6 minut czytania

Odróżnij się od konkurencji i pozostaw ją daleko w tyle!

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nowy wymiar CSR – pandemia weryfikuje dotychczasowe strategie

10 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów

Przed wybuchem pandemii koronawirusa analitycy rynkowi szacowali, że w tym roku w Polsce na zakupy...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Forum „Marketera+”: Emocje czy rozum?

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację?

Nie, to nie będzie artykuł o tym, w jaki sposób wybrać archetyp dla swojej marki. A przynajmniej nie...

8 minut czytania

Zaawansowany Felieton

Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób

Jak pisać, żeby dotrzeć do różnych ludzi – ale nie stracić tożsamości swojej marki? Dlaczego...

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Metafora, szok i liczby – odrobinka markosztuczek

SARS CoV-2, COVID-19, koronawirus – to skróty i słowa, które od lutego tego roku najczęściej...

3 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak przygotować emocjonalną kampanię, która poruszy serca (i portfele)

Podstawowym zadaniem reklamy jest wpływanie na zachowania konsumentów. Marketerzy chcieliby, aby każdy komunikat kończył się...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezaspokojona potrzeba marketerów

Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka...

7 minut czytania

Felieton

Zasady neurodesignu. Jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta

Zrozumienie działania mózgu konsumenta podczas wszelkich interakcji z produktem, opakowaniem czy usługą jest niezwykle istotne...

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gadżety i upominki reklamowe receptą na trudne czasy

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł
Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne „dary losu”? W jaki sposób z głową wykorzystywać gadżety w kampaniach z influencerami

Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne...

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Twoja firma w grze!

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Al Ries: Wygrywasz w umyśle klienta, a nie na rynku

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Ostatni dolar na PR

„Gdyby został mi ostatni dolar, wydałbym go na public relations” – zawsze zastanawiam się, czy...

1 minuta czytania

Podstawowy Felieton