Partner serwisu:

Komunikacja marketingowa

Dobre praktyki w tworzeniu kreacji reklamowych

Nie wiesz, co zrobić, żeby zwiększyć CTR-y swoich reklam? Twoje reklamy uzyskują dobre wyniki tylko...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć reklamy w zależności od tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej jest klient

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak budować pozytywne doświadczenie klienta w digitalu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Chilli-vanilli – jak pisać teksty reklamowe, żeby szczypało w dusze i otwierało portfele

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wskocz na falę i odpal swój podcast

10 minut czytania

Jak przeprowadzić audyt marketingowy w firmie

7 minut czytania

Jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych w 2021 roku

4 minuty czytania

Mów do mnie jeszcze, czyli dlaczego będziemy rozmawiać z technologią

6 minut czytania

Odróżnij się od konkurencji i pozostaw ją daleko w tyle!

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nowy wymiar CSR – pandemia weryfikuje dotychczasowe strategie

10 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów

Przed wybuchem pandemii koronawirusa analitycy rynkowi szacowali, że w tym roku w Polsce na zakupy...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Forum „Marketera+”: Emocje czy rozum?

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację?

Nie, to nie będzie artykuł o tym, w jaki sposób wybrać archetyp dla swojej marki. A przynajmniej nie...

8 minut czytania

Zaawansowany Felieton

Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób

Jak pisać, żeby dotrzeć do różnych ludzi – ale nie stracić tożsamości swojej marki? Dlaczego...

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Metafora, szok i liczby – odrobinka markosztuczek

SARS CoV-2, COVID-19, koronawirus – to skróty i słowa, które od lutego tego roku najczęściej...

3 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak przygotować emocjonalną kampanię, która poruszy serca (i portfele)

Podstawowym zadaniem reklamy jest wpływanie na zachowania konsumentów. Marketerzy chcieliby, aby każdy komunikat kończył się...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezaspokojona potrzeba marketerów

Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka...

7 minut czytania

Felieton