Strategia marketingowa

Andrzej Czachorowski: Chcemy stać się nowoczesną firmą, która zmienia świadomość i przyzwyczajenia Polaków [szczerze o marketingu]

7 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Maciek Sznitowski: Jest jedno pytanie, na które powinna odpowiedzieć sobie każda marka [Marketer+ Podcast, odc. 2]

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

dr Michał Lutostański: Moglibyśmy ulepszać taksówki w nieskończoność, ale to Uber zmienił cały układ rynku. Myślmy o prawdziwych zmianach [wywiad]

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Marketing Excellence Program: nowoczesne studia dla praktyków

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zaczynaliśmy od Work&Travel, a dziś jesteśmy w 50 krajach [historia marki: eSky]

10 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Praca w marketingu – jak zostać strategiem i co warto wiedzieć na początku kariery?

19 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od braku świadomości rynku do 16 mln użytkowników [historia marki: BLIK]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Alex Smith: Strategia polega na dostarczeniu wartości, za którą klienci są skłonni zapłacić

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak kompleksowo zaplanować i wdrożyć proces sprzedaży B2B

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analiza win-loss w marketingu B2B. Jak wykorzystać perspektywę swoich klientów w komunikacji

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jedno nagranie, wiele materiałów. Jak skutecznie wykorzystać podcast marketing w biznesie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie redukcji wydatków w e-biznesie: efektywna logistyka jako droga do oszczędności

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Okulary pokoleniowe na nosie marketerów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI uczy zadawania pytań, czyli jak sztuczna inteligencja wpłynie na przyszłość marketingu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Tomasz Graszewicz: To dopiero początek rewolucji AI w marketingu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Nowa era (nie tylko) w marketingu, czyli jak AI zmienia zasady gry

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Moc marki, czyli jak polski multibrand MODIVO wykorzystuje marketing do kreowania modowego imperium

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nowy serwis Mety. Jak Threads może Ci pomóc w rozwoju marki

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Algorytm TikToka dopadnie Twoich odbiorców. Jak go wykorzystać do budowania społeczności na przykładzie #BookToka

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Deinfluencing i TikTok. Jak przyciągnąć do marki świadomych odbiorców z pokolenia Z

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł