Paulina Goch Tradycyjny marketing umarł. Niech żyją marki z celem! Olka Kaźmierczak 10 przykazań na… strategiczną komunikację w branży modowej Karol Milewski Myśl strategicznie, myśl performance Magdalena Niedobecka, Monika Wiśniowska Wiele kanałów jeden klient Justyna Bakalarska „Trudno jest zmienić świat bez marketingu” Piotr Stohnij Cyfrowa transformacja marketingu. Część 6. Pułapki doktryn marketingowych Justyna Bakalarska Czego marketer może nauczyć się od Walta Disney’a? Justyna Bakalarska Przełom roku w branży. Sprawdź czym żyła i żyć będzie branża! Redakcja Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu Justyna Bakalarska Turkusowe organizacje – Niełatwa zmiana na lepsze Justyna Bakalarska Czy biznes stać na wartości? Marta Dzięcielewska Do czego jest potrzebny plan marketingowy i jak go opracować? Piotr Stohnij Cyfrowa transformacja marketingu Część 1. Strategia tu i teraz Paweł Mazur Strategie wzrostu w niepewnych czasach Jak nie dać się pożreć konkurencji – kilka słów o strategii omnichannel Krzysztof Murzyn Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż Ewa Kańczuk Analiza omnichannel marketingu – najczęstsze problemy Jan Czerniawski Okrakiem na barykadzie Część 4. Aby orzeł wylądował Jacek Szlak Kanał z niespodzianką Redakcja Strategia omnichannel pod lupą – nowy numer magazynu „Marketer+”