Baza wiedzy

Marketing od kulis: Chill is the new party. Jak powstało nowe pozycjonowanie marki Lech

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego Magmisie poprawiające koncentrację są sprzeczne z zasadami etyki, a Nagie Góralki nie

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Humor, AI i brak dydaktycznego smrodku, czyli jak powstawała i jaki sekretny składnik zawierała kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wielkie idee psują się od wielkich głów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Budżet i plan marketingowy w praktyce – „Marketer+” 67 już dostępny

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Praca w marketingu – jak zostać media plannerem/buyerem i co warto wiedzieć na początku kariery?

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Andrzej Czachorowski: Chcemy stać się nowoczesną firmą, która zmienia świadomość i przyzwyczajenia Polaków [szczerze o marketingu]

7 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Joanna Kwiatkowska: Zaczęliśmy się zastanawiać, co się stało z tą zapomnianą marką [Marketer+ Podcast, odc. 3]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Analiza sentymentu. Od prostych słów kluczowych do zaawansowanych algorytmów AI

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dlaczego przy zakładaniu sklepu internetowego warto korzystać z modelu SaaS?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Katarzyna Piwowarczyk: Nie ma chyba drugiego takiego brandu, którego produkty są obecne w tylu domach i towarzyszą domownikom praktycznie w każdej sytuacji [wywiad]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak rozwiązać problemy w e-commerce dzięki innowacjom napędzającym rozwój

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

100+ polskich podcastów o marketingu i biznesie, które warto poznać

36 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Ewolucja toreb reklamowych. Jak popularne reklamówki zmieniały się na przestrzeni lat

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

INSUMMIT – największy festiwal insightów i innowacji w Europie

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Maciek Sznitowski: Jest jedno pytanie, na które powinna odpowiedzieć sobie każda marka [Marketer+ Podcast, odc. 2]

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Tomasz Graszewicz: Sztuczna inteligencja odbierze pracę marketerom, ale nie wszystkim [Marketer+ Podcast, odc. 1]

3 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Rusza „Marketer+ Podcast” – Twoje źródło marketingowej wiedzy i inspiracji

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

dr Michał Lutostański: Moglibyśmy ulepszać taksówki w nieskończoność, ale to Uber zmienił cały układ rynku. Myślmy o prawdziwych zmianach [wywiad]

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Marketingowe podsumowanie miesiąca [sierpień 2024]: wzrost wydatków na reklamę online, rośnie rola influencerów, Kaufland rusza z marketplace’em w Polsce

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł