Partner serwisu:

Baza wiedzy

Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych dla małej, średniej i dużej firmy B2B oraz B2C

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć strategie w ultrazmiennej teraźniejszości

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 lekcje, jakie marketerzy mogą wyciągnąć z poprzednich recesji

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mózg konsumenta w dobie kryzysu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Plan na czasy kryzysu, czyli jak skutecznie prowadzić marketing i sprzedaż w dobie recesji

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zmniejszyć koszt wdrożenia programu lojalnościowego

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Proaktywny account management. Jak w czasie recesji szukać nowych przychodów od obecnych klientów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Koniec ery disconnected world. Jak nie tracić czasu przez stosowanie wielu narzędzi marketingowych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jakie narzędzia zwiększą sprzedaż w e-sklepie w 2023 roku

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 wskazówek, jak w dobie kryzysu taniej i skuteczniej docierać do odbiorców w mediach społecznościowych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Kiev, Ukraine - February 2, 2013 - A hands holding rubiks cube with logotypes of well-known social media brands. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram, Vimeo, Flickr, Myspace, Tumblr, Livejournal, Foursquare and other logos.

7 sposobów na łączenie działań brandingowych z performance’owymi, aby zabezpieczyć sprzedaż online

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 rekomendacji, jak usprawnić e-mail marketing w czasach, w których każdą złotówkę trzeba oglądać dwa razy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Facebook, Instagram, LinkedIn… Sprawdzone wskazówki i narzędzia, dzięki którym sprawniej ogarniesz social media

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Coś mi mówi…”, czyli czym jest soft power communication i jak ją wykorzystać w komunikacji oraz zarządzaniu marką

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: „Think small”, czyli jak powstała jedna z najlepszych kampanii reklamowych w historii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Kup teraz” czy „Kупити зараз”? Jak prowadzić inkluzywną komunikację, która uwzględnia potrzeby obywateli Ukrainy na polskim rynku

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł