Badania marketingowe

Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic

5 minut czytania

Artykuł

SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej!

1 minuta czytania

Artykuł

Jak niedrogo i szybko pozyskać informacje o produkcie bezpośrednio ze sklepów?

4 minuty czytania

Artykuł

Jak szybko agencje marketingowe, firmy ecommerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów – analiza czasu reakcji.

2 minuty czytania

Artykuł

Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie

6 minut czytania

Artykuł

Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym

5 minut czytania

Artykuł
a-jesli-ktos-wlasnie-szuka-marki-takiej-twoja-wskazowki-wykorzystanie-social-listeningu-e-sklepie

A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie

5 minut czytania

Artykuł
jak-mierzyc-jakosc-i-intensywnosc-relacji-z-klientem

Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem?

4 minuty czytania

Artykuł
badania-ankietowe-marketingu-internetowym-bezcenna-wiedza-o-obecnych-klientach

Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach

4 minuty czytania

Artykuł

Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu?

3 minuty czytania

Artykuł

Analizy predykcyjne dla marketingu

1 minuta czytania

Artykuł

Competitive inteligence, czyli mądra strategia badania konkurencji

4 minuty czytania

Artykuł

Już jest nowa edycja raportu „Shoppers Perspective 2017”

2 minuty czytania

Artykuł

Nietypowe zastosowania monitoringu internetu

3 minuty czytania

Artykuł

E-mail bez tajemnic – znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej

1 minuta czytania

Artykuł

Odkryj zachowania i motywy Twoich klientów!

5 minut czytania

Artykuł

Monitoring sieci – niezbędne narzędzie marketera

2 minuty czytania

Artykuł

Ankieta – nie zgaduj, zapytaj!

4 minuty czytania

Artykuł

10 przykazań na skuteczny monitoring w internecie

5 minut czytania

Artykuł

Narzędzia marketera w badaniu potrzeb klientów

2 minuty czytania

Artykuł