Stanisław Konował 3 techniki prostego języka, które sprawdzą się w tekstach marketingowych Szeran Millo Jak skutecznie projektować emocje, czyli heurystyki Nielsena w praktyce Łukasz Hodorowicz Jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów? Poznaj triki, które zwiększają sprzedaż Natalia Nurek 5 trendów w UX, które warto uwzględnić w projektowaniu stron WWW i aplikacji Redakcja Forum „Marketera+”: Strona WWW – użyteczna czy kreatywna Piotr Lubański Zdaniem marketera: Sercem e-commerce jest koszyk, czyli na co Empik zwraca uwagę w działaniach UX Magdalena Fedorczuk Jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika Ewa Dudek Jak ułatwić sobie projektowanie? Psychologia w UX (a nie tylko w UI) Łukasz Murawski David Aaker: Zrozumienie kapitału marki przekształciło marketing i biznes Anna Karcz-Czajkowska Niewinne znaczki o ogromnym potencjale – emoji w marketingu i UX Katarzyna Sikora-Protasiuk Języki korzyści i strat – o słowach, które sprzedają Adam Zemełka Zły neuromarketing i dobry UX Piotr Szałaśny Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta Tomasz Pieseł Historia skatologiczna i 7 technik zwierzęco skutecznego copy Sylwia Paszyna UX research dla marketera. Jaka jest rola badań UX w (prze)projektowaniu strony WWW i jak je przeprowadzić Mateusz Suryś Dlaczego wydaje nam się, że klientów obchodzą kryzysy wizerunkowe marek Dorota Bienicewicz Jak odkryć wartość biznesową swojej oferty Andrzej Kozdęba, Michał Maj Psychologia strony WWW. 15 kroków do zaprojektowania witryny, która budzi zaufanie Maja Wiśniewska, Michał Kuliś Jak tworzyć lepsze wiadomości tekstowe – problemy i rozwiązania Marcin Kalkhoff Co (oprócz irytacji) zostanie w głowach po głośnej kampanii Shopee?