Partner serwisu:

Baza wiedzy

Communication is built

3 techniki prostego języka, które sprawdzą się w tekstach marketingowych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie projektować emocje, czyli heurystyki Nielsena w praktyce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów? Poznaj triki, które zwiększają sprzedaż

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 trendów w UX, które warto uwzględnić w projektowaniu stron WWW i aplikacji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum „Marketera+”: Strona WWW – użyteczna czy kreatywna

21 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Sercem e-commerce jest koszyk, czyli na co Empik zwraca uwagę w działaniach UX

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ułatwić sobie projektowanie? Psychologia w UX (a nie tylko w UI)

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

David Aaker: Zrozumienie kapitału marki przekształciło marketing i biznes

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Niewinne znaczki o ogromnym potencjale – emoji w marketingu i UX

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Języki korzyści i strat – o słowach, które sprzedają

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zły neuromarketing i dobry UX

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Historia skatologiczna i 7 technik zwierzęco skutecznego copy

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

UX research dla marketera. Jaka jest rola badań UX w (prze)projektowaniu strony WWW i jak je przeprowadzić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego wydaje nam się, że klientów obchodzą kryzysy wizerunkowe marek

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak odkryć wartość biznesową swojej oferty

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia strony WWW. 15 kroków do zaprojektowania witryny, która budzi zaufanie

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć lepsze wiadomości tekstowe – problemy i rozwiązania

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co (oprócz irytacji) zostanie w głowach po głośnej kampanii Shopee?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton