Customer experience / CX / UX

Jesteś Polakiem, musisz być sprytny. Oto kim jest konsument

6 minut czytania

Artykuł

Jak dopasować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji, by sprzedawało?

6 minut czytania

Artykuł

Diabeł tkwi w szczegółach, czyli o projektowaniu doświadczenia zakupowego

4 minuty czytania

Artykuł

Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym

2 minuty czytania

Artykuł

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

7 minut czytania

Artykuł

Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym

8 minut czytania

Artykuł

Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie

6 minut czytania

Artykuł

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

4 minuty czytania

Artykuł

Co klient czuje do marki, czyli rzecz o customer experience

5 minut czytania

Artykuł

Nastawienie jest wszystkim

3 minuty czytania

Artykuł

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski

5 minut czytania

Artykuł

Szpagat między ekologią a wygodą. Czy bycie eko na rynku opakowań jest możliwe?

7 minut czytania

Artykuł

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce. Sprawdź nowy numer „Marketera+”!

7 minut czytania

Artykuł

Myślenie empatyczne o klientach – jak marketerzy mogą je ćwiczyć

5 minut czytania

Artykuł

Szósta Aula Polska Kraków nadchodzi

1 minuta czytania

Artykuł

Testy użyteczności, czyli jak użytkownik pomoże ci w optymalizacji aplikacji i strony internetowej

6 minut czytania

Artykuł

W służbie konsumenta – customer experience po polsku

6 minut czytania

Artykuł

Customer experience online. Wyzwanie dla e-commerce

5 minut czytania

Artykuł

„Projektowanie doświadczeń” – premiera książki

2 minuty czytania

Artykuł