Partner serwisu:

Strategia marketingowa

Zapisz się na webinar „Marketing rekomendacji: jak dotrzeć do konsumentów zmęczonych reklamą?”

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Agnieszka Morawska: Sukces pojawia się wtedy, gdy robimy coś w zgodzie ze sobą, zamiast kopiować innych – i kiedy konsekwentnie budujemy relacje [szczerze o marketingu]

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Ulli Appelbaum: Strategia powinna być pierwszym krokiem każdej marki, która chce odnieść sukces

10 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 5. Jak skutecznie docierać do klientów na Węgrzech

10 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Bez obaw nie byłoby marketingu

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Maciej Olszewski i Bogusław Wieczorek: Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zespół budynków – miejsce, które ma duszę [szczerze o marketingu]

14 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Sprzedaż bez rabatów – jak budować wartość marki i zwiększać konwersję bez obniżek cen

22 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Anna Malinowska-Ciszek: Poza kreatywnością i dobrym designem produktów bardzo ważne jest zbudowanie zaufania [szczerze o marketingu]

9 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Porównywarka, która zredefiniowała segment ubezpieczeń [historia marki: Rankomat]

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

3 najczęstsze pułapki segmentacji, w które wpadają nawet największe firmy

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 4. Jak skutecznie docierać do klientów w Bułgarii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Monika Ziembowska, Monika Jagnieża (Hortex): Rebranding musi być decyzją strategiczną (Marketer+ Podcast, odc. 22)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Od wewnętrznej pasji do zaufania tysięcy opiekunów zwierząt [historia marki: John Dog]

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marki powinny wiedzieć lepiej, co dobre dla konsumentów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Moc marketingu sensorycznego. Jak angażować zmysły klientów i tworzyć niezapomniane doświadczenia

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 3. Jak skutecznie docierać do klientów w Rumunii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki skutecznej współpracy marketingu z produktem budować przewagę konkurencyjną

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Webinar [Adrian Gamoń]: 16 ścieżek do sukcesu na LinkedInie. Odkryj swoją najlepszą strategię rozwoju marki osobistej

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

„Marketing” Philipa Kotlera – najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie do nabycia w sklepie „Marketera+”

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od lokalnego sklepu do ogólnopolskiej marki [historia marki: DrTusz]

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł