Badania marketingowe

GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamy dla Polski i reszty świata

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wzrost wynagrodzeń i stawek w agencjach public relations – badanie ZFPR

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Miejsca, które łączą marki i klientów. Badanie obiektów eventowych i konferencyjnych 2024

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketerzy 2023 – racjonalni i intuicyjni. Raport z trzeciej fali badania CIMO w Polsce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Czym jest efektywność w komunikacji marketingowej? Wnioski z analizy 5 tysięcy nagradzanych kampanii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu w Polsce [raport SARE]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

„Social Media 2023” – wnioski z pierwszej edycji badania Gemiusa, PBI i IAB Polska [raport]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Racjonalizm nieoczywisty marketerów”, czyli o stanie polskiego marketingu [raport]

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalizowani, ale czy lojalni? Wyniki badania Instytutu Inbound Marketingu

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

IAB Polska PWC AdEx: Reklama online wzrosła o 9% po trzech kwartałach 2022 r. [badanie]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej [raport SAR]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaki jest stan polskiego marketingu? Wnioski z badania CIMO Standards & Foresight „Strategiczna przezorność w trudnych czasach” [raport]

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Weź udział w 19. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Black Friday 2022 – jaki będzie i ile wyniosą obniżki w sklepach internetowych? [badanie]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Co piąty konsument z Polski zrezygnował z danej marki ze względu na jej nieetyczne lub antyspołeczne działanie [badanie]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł