Monika Bartnik Wizerunek marki czy sprzedaż? Łukasz Murawski Richard D. Czerniawski: Pozycjonowanie marki jest matką marketingu Joanna Burdek Brand purpose. Dlaczego marki, które istnieją dla klientów, prosperują lepiej Joanna Jastrzębska, Dominika Konieczkowska-Kracik Rola agencji brandingowej w transformacji marki Łukasz Murawski Andy Starr: Najlepszy sposób na odróżnienie się to po prostu bycie innym. Identyczność jest zabójcza Marcin Klimczak Jak planować działania zmierzające do zdobycia nowych klientów z pomocą branded contentu Redakcja Jak stopka e-mail może pomóc w pracy marketingowca? Łukasz Murawski David Avrin: Lojalność klientów nie umarła, po prostu dużo trudniej jest sobie na nią zasłużyć, a potem ją utrzymać Łukasz Murawski Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja Łukasz Murawski Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności Maja Wiśniewska Twój gadżet to Twoja marka – o tworzeniu materiałów zgodnych z DNA firmy Najtrudniejsze w przygotowywaniu upominków firmowych jest znalezienie pomysłu spójnego z wizerunkiem marki. To od tego... Angelika Kukioła, Marta Rokita Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki Łukasz Murawski Al Ries: Wygrywasz w umyśle klienta, a nie na rynku Jacek Szlak Reputacji nie buduje się na cynizmie Łukasz Murawski David Brier: Jeśli różnicujesz, to robisz branding. Jeśli nie, to chyba robisz coś innego Łukasz Murawski Richard Sauerman: Jeśli kopiujesz działania brandingowe i marketingowe swojej konkurencji, to skończysz w morzu identyczności Jakub Cupiał Platforma komunikacji w praktyce Część 3. Transformacja marki z wykorzystaniem platformy komunikacji Anna Wilma Robert Kozielski: Nie ścigać się z własnym ogonem Łukasz Murawski Matt Davies: Sztuka tworzenia charyzmatycznej marki opiera się na odwadze Tadeusz II Piotr Górski Jednorożec czy kucyk?
Najtrudniejsze w przygotowywaniu upominków firmowych jest znalezienie pomysłu spójnego z wizerunkiem marki. To od tego...