Dorota Wojtczak Brand i event experience – zadbaj o detale, które zapadną w pamięć uczestnikom wydarzenia Redakcja Branding i personal branding w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania Weronika Szczepanik, Aneta Wojtkielewicz 7 sposobów na łączenie działań brandingowych z performance’owymi, aby zabezpieczyć sprzedaż online Michał Iwan „Koniec świata nudnych biegów”, czyli jak Runmageddon buduje markę w oparciu o społeczność Redakcja Kampania od kulis: „Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba” Łukasz Murawski Rob Levinson: Opowiadamy swoją historię częściej niż kiedykolwiek Robert Kozielski Branding, CX i marketing cyfrowy – kompetencje marketerów w epoce „nowej normalności” Kinga Tobała Sky-Shop prezentuje nową identyfikację wizualną. Platforma e-commerce postawiła na nowoczesność i prostotę! Redakcja E-szkolenie online: Branding w praktyce. 6 technik, dzięki którym stworzysz solidne podstawy marki Łukasz Murawski David Aaker: Zrozumienie kapitału marki przekształciło marketing i biznes Monika Bartnik Wizerunek marki czy sprzedaż? Łukasz Murawski Richard D. Czerniawski: Pozycjonowanie marki jest matką marketingu Joanna Burdek Brand purpose. Dlaczego marki, które istnieją dla klientów, prosperują lepiej Joanna Jastrzębska, Dominika Konieczkowska-Kracik Rola agencji brandingowej w transformacji marki Łukasz Murawski Andy Starr: Najlepszy sposób na odróżnienie się to po prostu bycie innym. Identyczność jest zabójcza Marcin Klimczak Jak planować działania zmierzające do zdobycia nowych klientów z pomocą branded contentu Redakcja Jak stopka e-mail może pomóc w pracy marketingowca? Łukasz Murawski David Avrin: Lojalność klientów nie umarła, po prostu dużo trudniej jest sobie na nią zasłużyć, a potem ją utrzymać Łukasz Murawski Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja Łukasz Murawski Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności