Zachowania konsumenckie

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 2. Jak skutecznie docierać do klientów w Czechach i na Słowacji

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konsument i marka w erze AI. Jak budować zaufanie w świecie cyfrowych manipulacji?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Trendy i zmiany w marketingu w 2025 r. okiem 50 autorów „Trendbooka marketera”

51 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Aleksandra Gębarowska: Młodzi ludzie są inni niż w reklamach i marki muszą ich zrozumieć [Marketer+ Podcast, odc. 10]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2025 roku [darmowy e-book]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Siła marki w czasach transformacji. Główne wnioski z badania Meaningful Brands 2024

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 1. Jak skutecznie docierać do klientów w Japonii

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Produkty od ręki i profesjonalny doradca – dlaczego konsumenci lubią zakupy stacjonarne? [badanie]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

„Life Trends” – raport inny niż wszystkie, czyli o tym, jak zmieniający się świat przewartościował potrzeby człowieka i co będzie dalej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zwroty w e-commerce. Jak robić to dobrze?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Autentyczny marketing oraz bycie tu i teraz. Na co jeszcze warto postawić w 2022 roku?

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak marka technologiczno-gamingowa Acer wprowadziła na rynek… napój energetyczny

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce

6 minut czytania

Artykuł

Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów?

5 minut czytania

Artykuł

Lojalność klienta w nowej dekadzie

4 minuty czytania

Artykuł