Partner serwisu:

Branding

Ulli Appelbaum: Strategia powinna być pierwszym krokiem każdej marki, która chce odnieść sukces

10 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Dawid Olszta: Rebranding może przynieść wiele korzyści, ale musi być dobrze przygotowany (Marketer+ Podcast, odc. 30)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Maciej Olszewski i Bogusław Wieczorek: Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zespół budynków – miejsce, które ma duszę [szczerze o marketingu]

14 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Magdalena i Łukasz Murawscy: Branding zaczyna się od prostych pytań (Marketer+ Podcast, odc. 29)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Anna Malinowska-Ciszek: Poza kreatywnością i dobrym designem produktów bardzo ważne jest zbudowanie zaufania [szczerze o marketingu]

9 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Wojciech Aleksander: Dobry język pozytywnie wpływa na doświadczenie użytkownika i postrzeganie marki (Marketer+ Podcast, odc. 23)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Peter Wilken: Strategia marki to nie dokument – to podróż

8 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Monika Ziembowska, Monika Jagnieża (Hortex): Rebranding musi być decyzją strategiczną (Marketer+ Podcast, odc. 22)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Krzysztof Szkarłat (Mera Spa): Założenie dobrej jakości, uporczywości i czasu pozwala stworzyć efekt kuli śnieżnej [szczerze o marketingu]

7 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery? (cz. 2)

18 minut czytania

Podstawowy

Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?

18 minut czytania

Podstawowy

Jacob Cass: Branding to inwestycja, a nie wydatek

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Superbrands Polska 2025: zakończył się proces certyfikacji marek konsumenckich

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Mateusz Zabierowski, CEO Admind: Dzięki świadomemu brandingowi nawet małe firmy mogą zmieniać świat (Marketer+ Podcast, odc. 14)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Bolesław Drapella: Ambicją jest zmieniać ludziom świat na lepszy [szczerze o marketingu]

8 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Sarah Robb: Strategia marki to nie teoria, ale praktyka, która naprawdę napędza rozwój (cz. 2)

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Bartosz Podgórczyk: Wszelkie wyzwania to tak naprawdę większe lub mniejsze przyjemności [szczerze o marketingu]

15 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Krzysztof Nowaczyk i Aleksandra Węgrzyn: Powracający gość to dla nas największy wyznacznik sukcesu [szczerze o marketingu]

17 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Sarah Robb: Musisz sprawić, aby ludzie czuli, że Twoja marka jest właściwym wyborem (cz. 1)

14 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Siła marki w czasach transformacji. Główne wnioski z badania Meaningful Brands 2024

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł